vol 2. discursul electoral al caprei vecinului


Dragii mei, iubiti cetateni, dragi electori. Sau erectori, cum preferati…

Acest cuvant (elector sau erector) vi-l adresez fiindca m-am saturat sa fiu ridicata in slavi. Capra vecinului face, capra vecinului drege. E o minciuna. Nu fac si nu dreg nimic, de aceea va rog din tot sufletul meu de cornuta mult fu…ciufuta sa nu ma mai votati. Nu merit. Tot ce-mi doresc pe lumea asta este un drob de sare si renuntarea la ideea ca un sut in cur e un pas inainte. Nu e adevarat. Tot la patru ani imi iau cate un sut in cur dar culmea! in loc sa merg inainte ajung in acelasi loc din care am plecat. Sunt mereu capra vecinului, doar ca nici eu nu mai stiu a cui,  ca ma pune capra oricine vrea, cum vrea, cand vrea.

Economia e de porc, cine-i de vina? Capra vecinului! Va jur, n-am nicio legatura cu porcul! Transporturile sunt varza, cine-i de vina? Capra vecinului. Acum, sincer, daca as da eu de-o varza, n-as manca-o? Invatamantul freaca menta? Cine-i de vina, capra vecinului. Menta-mi prieste si la digestie si la mental. Deci, nu sunt eu!La finante totul e de florile marului, cine-i de vina? Capra vecinului! Ati mai vazut voi capra, fie ea si din vecini, sa nu aprecieze florile marului? Nu. Clar ca nu. Televiziunile difuzeaza numai balarii, cine-i de vina? Capra vecinului. Acum sincer, dupa atata varza, menta, flori de mar si alte delicatesuri, cine sa mai manance balarii? 

Asa ca va spun, daca vreti de aici incolo sa va mearga bine, schimbati-ma. Uitati-ma. Sau in cel mai rau caz, sacrificati-ma. De la atata tabacire am carnea beton, o sa va rupeti dintii in ea, e plina de toxine acumulate in ani de serviciu in favoarea cetateanului, deci nu va sfatuiesc sa ma consumati! Dar macar ca ma dati la caini si tot rezolvati ceva. Capra vecinului le va veni de hac cainilor comunitari, oricate picioare ar avea ei!

Iar pe mormant sa-mi scrieti “aici odihneste in pace o capra care, satula sa fie a vecinului, a ales sa fie a “veciului”! Mai bine o capra de veci decat una de wc!”

Leave a Reply

