Pitesti-sa traiesti!


Eu sunt foarte incantata de descinderea la Pitesti. Au fost peripetii dar s-au terminat cu bine.

Acum sa spun de ce sunt incantata.

Sunt incantata ca Bogdan a slabit. Arata foarte bine si e plin de energie. Cateodata prea plin dar asta e alta poveste. De la aerul danez i se trage.

Sunt incantata ca am cunoscut-o mai bine pe Lucia Verona. Ma incanta tineretea ei. Si e vorba de o tinerete autentica, venita din interior. Sunt unii oameni care au acest talent de a-si pastra creierul tanar. Rar talent!

Am fost extrem de incantata ca a venit Oana. Prietenii stiu de ce 🙂 Si ca si-a facut o aparitie triunfala, cu pistolul inainte si pac pac la purtator. Mai pe seara am vorbit o gramada la telefon si nu mi-a dat decat vesti bune. Deci  e bine!

Am cunoscut-o si pe Monica. O reala placere. Fara nicio exagerare pr-istica. Mai rar asa om modest, si normal si la locul lui. Emana o stare de calm si echilibru. Mai rar…

I-am cunoscut pe George Serban si pe sotia dumnealui, doi oameni incantatori. George este responsabil cu spiritul. In preajma lui razi…nu stiu cum face. Are el un secret al lui…

Am cunoscut-o pe Ada, pe care o stiam doar in virtual.Mi-a confirmat asteptarile si am fost bucuroasa ca a fost aplaudata la scena deschisa.

L-am cunoscut pe Geocer. Putin dar suficient. Avand in vedere ca mi-a cumparat o carte si i-am dat autograf, va imaginati ca m-a cucerit. Definitiv.

Sa nu-l uit pe Denis! Caruia i-am dat cartile castigate pe Facebook. Am facut un concurs pe care el l-a castigat, a fost primul care a ghicit componenta careului de dame…

Am cunoscut-o si pe Ema, careia i-am dat o carte pe care i-o promisesem cam de multisor…dar mai bine mai tarziu decat niciodata…

Si dupa lansare, Oana ne-a dus si ne-a facut cinste cu o masa. Noi n-am stiut ca face ea cinste ca am fi comandat caviar si sampanie…A fost o stare placuta si calma, disturbata  periodic de Bogdan care era obosit fiindca de-abia ce picase in Romania si mai avea si treaba la Flacara.

Una peste alta a fost fain si ar fi multe de spus dar sunt rupta.

13 Comments (+add yours?)

  1. Asasin La Feminin
    Oct 21, 2010 @ 21:33:34

    Si eu am fost incantata sa te cunosc, si o zic tot fara artificii de niciun fel… m-am simtit de parca te cunosc de-o viata. Simplu, calm, placut. Am ajuns acasa fericita:)

    Reply

  2. Trackback: A fost careul « Oana Stoica Mujea
  3. Lucia Verona
    Oct 21, 2010 @ 22:04:47

    Şi mie mi-a făcut plăcere!

    Reply

  4. Denis
    Oct 22, 2010 @ 06:49:02

    Chiar a fost o dupa-amiaza foarte agreabila, cu dame, carti, arme si replici savuroase

    Reply

  5. Trackback: Blog Geocer » Blog Archive » Careul de dame : fuse si se duse
  6. geocer
    Oct 22, 2010 @ 08:19:05

    Daca stiam, iti cumparam mai multe carti si-ti ceream vreo 10 autografe 😀

    Reply

  7. Ada Pavel
    Oct 22, 2010 @ 12:15:38

    Și mie mi-a făcut o deosebită plăcere să vă cunosc și să revăd pe câțiva dintre cei prezenți. Aș mai fi stat, dar trebuia să ajung și acasă…

    Reply

  8. Vania
    Oct 23, 2010 @ 09:33:21

    Au dispensar în Piteşti? Da’ apă, zice c-o să le tragă?…

    Reply

    • Geocer
      Oct 24, 2010 @ 17:05:53

      Vania, la Pitesti abia avem un telefon dintr-ala cu manivela. Ca sa suni undeva, rotesti de manivela si-ti raspunde centralista de la Timisoara.

      Reply

  9. Trackback: Joi am respirat aer de biblioteca « Gabriela Neagu

Leave a comment