Avanpremiera “Negru de fum”


Iata o avanpremiera la urmatorul meu roman http://suspans.ro/literatura/proza/negru-de-fum

si o autobiografie construita pe ideea suspanuslui din viata mea :

http://suspans.ro/author/ivona.boitan

Si tot in Revist Suspan de numarul acesta o mai puteti gasi si pe Oana

http://suspans.ro/author/oana_stoica_mujea

Acum doua vorbe despre cum s-a nascut “Negru de Fum” roman care are ceva mistery, cu putin sf, cu nitel suspans, cu mult umor negru… Am fost odata, demult, pe vremea cand pisicile erau prietene cu soarecii la Copsa Mica si m-a uimit negrul care era acolo.  Realmente gainile albe erau negre. Caprele erau negre. Pe vremea aceea fabrica inca mai producea, nu ca acum ar fi mult mai bine…Si acele imagini cu gospodaria neagra mi-au  ramas undeva. Se pare.

 Faptul ca nu poti deschide un ziar, nu poti rasfoi un program tv sau de cinema fara sa vezi ceva legat de sfarsitul lumii, m-a facut sa ma intreb cum cred eu ca ar incepe acest sfarsit al lumii. In niciun caz cu anunturi la ziar, filme  si seriale tv care sa anunte evenimentul! Cred  cu toata taria ca atunci cand Dumnezeu va decide ca e cazul sa puna un sfarsit lumii, nu va anunta acest lucru la gazeta..Si mi-a trecut prin cap ca daca ar fi ca iadul sa se verse in lume ar incepe sa o faca de la Copsa Mica…. Si ca daca ar trebui ca lumea sa fie salvata, cel mai indicat ar fi un neica nimeni, un om bun si-atat, atat de bun incat habar nu are ca e bun.

Si uite asa, un amarastean de vreo patruzeci de an, fara alta mare abilitate decat aceea de cititor infocat, se trezeste ca e un pion, ultimul, pe care si-l disputa cele doua mari tabere.

 “Negru de Fum” va aparea la Tritonic, inainte de Gaudeamus.

Dar pina atunci, nu uitati, cine vrea, cine poate, este asteptat joi la Pitesti, la Biblioteca Judeteana Dinicu Golescu, la ora 15 00 la  o mega intalnire politista cu patru doamne si un domn. Lucia Verona, Oana Stoica Mujea, Monica Ramirez,Bogdan Hrib sau  (Stelian Munteanu ?)  si Ivona Boitan.

8 Comments (+add yours?)

  1. cristiangheorghe
    Oct 17, 2010 @ 10:54:07

    În urmă cu ceva ani, am văzut Copșa Mică din tren, câteva minute, cât avea haltă trenul. Totul era acoperit cu o pojghiță de negru, absolut totul. Deși am privit Copșa Mică doar de pe fereastra vagonului, după ce trenul a plecat, instinctiv, m-am dus la toaletă să mă spăl pe pe față. Acum, parafrazez o întrebare oarecum la modă: Ăștia din Copșa Mică cu cine fac smoking?

    Reply

  2. Ada Pavel
    Oct 17, 2010 @ 14:42:29

    Waw! Aștept romanul. 🙂
    Succes! Mă duc să citesc începuturile (la tine și la Oana 🙂 )

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Oct 17, 2010 @ 14:57:47

      Ada, sper sa ti se para interesant acest inceput…astept pareri…

      Reply

      • Ada Pavel
        Oct 17, 2010 @ 15:08:27

        hm.. cred că le voi citi săptămâna asta (sper). Tocmai am aflat că nu am învățat pt o lucrare 😀 .

  3. Trackback: Back here « Ada Pavel's Blog
  4. Trackback: Careul de dame « Ada Pavel's Blog
  5. Trackback: Eu mă apuc de PR « Ada Pavel

Leave a Reply

