Carti la pret de-un suc…


9 Comments (+add yours?)

  1. adakiss
    Jul 24, 2010 @ 08:36:02

    a, super! Doar dacă stăteam în Titan. Și, te rog nu greși, un suc costă 4 lei 😛

    Reply

  2. adakiss
    Jul 24, 2010 @ 08:46:21

    vezi, deci nu spune prostii 😆
    Oricum, am înțeles ideea și oferta e foarte atractivă.

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Jul 24, 2010 @ 08:49:28

      Ada, daca tot vorbim de preturi la suc, la mine la Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului, apa e 7 lei 🙂 asa ca o carte intre 5 si 10 lei poate fi estimata ca fiind la pretul unui suc :))) Doar am lucra in advertising niste ani 🙂

      Reply

  3. adakiss
    Jul 24, 2010 @ 08:50:56

    Doamne. Șapte lei e prea mult. Uite un avantaj de a trăi într-un oraș mic – apa e trei lei iar sucul patru. bine, nu peste tot. Și nicidecum nu te contraziceam. Era doar o glumă…

    Reply

  4. adakiss
    Jul 24, 2010 @ 08:54:07

    ok. Mi s-a părut că te-am supărat 😀

    Reply

  5. adakiss
    Jul 24, 2010 @ 08:58:30

    Mai am de învățat atunci.

    Reply

Leave a Reply

