Banca de sunete


Dacă vrei să înţelegi lumea noastră şi ce valorizează ea, şi ce ne interesează pe noi în general, nu e necesar să deschizi televizorul sau să citeşti ziare, poţi foarte bine să intri într-o bancă de sunete, gratis, o bancă ce pune la dispoziţia celor interesaţi cele mai accesate sunete. Veţi descopri aici cum sună un Colt 45, au un Colt 55, sau un Colt 65, 85, 95, 105  habar nu am ce calibre au, că nu mă pricep şi nici nu vreau să mă pricep. Dar ideea este că poţi găsi cel puţin o sută de împuşcături de Colt, Magnum şi alte jde mărci de pistoale, toată gama de bububuilei, grenade, aruncătoare de flăcări, mortiere, iarăşi nu extind, că nu mă pricep nici la astea şi după cum spuneam, nici nu vreau să mă pricep…Asta e lumea noastră.

Nimeni nu pune într-o bancă de date cum cîntă ciocârlia, mierla, cocoşul de păsure, bibilica de stepă sau mai ştiu eu ce păsăruică…nu se regăsesc aceste sunete fiindcă ele nu sunt căutate pe scară largă…în schimb găseşti, pe lângă tot soiul de sunete produse de arme şi o gamă largă de băşini, frumos catalogate în funcţie de intensitatea suntetului sau materia a cărei descompunere a generat emisia de gaze… rîgâieli, aşişdererea…asta am constatat eu căutând nişte sunete pentru  Crăciunul Mincinoşilor…desigur că nu m-au ajuta prea mult magnumurile, colturile, exploziile şi băşinile…dar sunt oricum recunoscătoare fiindcă ceva, ceva tot am găsit şi-n plus de asta, am mai înţeles ceva şi din lumea asta de neînţeles. Preţuim mult tot ce face “poc”!

Leave a Reply

