Cineva, acolo-năutru, îţi vorbeşte!


Ca să mă descurc cu viaţa mea am nevoie de un trainer, un formator, un life coach. Ca să-mi cresc copilul trebuie să mă duc la cursuri de parenting. Ca să-mi păstrez relaţia cu soţul am nevoie de  couple therapy. Ca să nu mă enervez de toate inepţiile din jur merg la anger management. Şi atunci, daţi-mi voie să vă întreb simplu: WTF?

Nu mai avem pic de comon sense, adicătelea bun simţ, nu mai avem deloc o busolă interioară, dăm totul pe cei din jur, aşteptăm mereu soluţii de la alţi oameni, care ca şi noi, de fapt au nevoie de couple therapy, anger manangement, parenting şi altele…Cînd am pierdut această legătură cu noi înşine, cu vocea acea a noastră interioară pe care unii dintre noi o numim conştiiţă şi alţii glas al lui Dumnezeu, voce a lui Iisus. Spuneţi-i cum vreţi, numai ascultaţi-o mai mult.

Şi dacă vi se pare că nu o mai aveţi, că aţi pierdut-o. daţi deoparte toate sfaturile, inclusiv acesta, daţi deoparte toate ideile fixe, toate cursurile, toţi trainerii, toate deşteptele de sfătuitoare şi sfătuitori, toţi public speakerii şi life couchii şi toţi deştepţiii şi educaţii care te învaţă pe tine cum să nu fii trist când ei urlă noaptea în pernă, cum să-ţi creşti copiii, când ei au coşmaruri cu ai lor, cum să fii sănătos când ei bolesc, cum să te bucuri, când ei pun tone de machiaj să nu le vezi plânsul, cum să nu înşeli când  ei mint ca să trăiască…o veţi auzi. Vocea acea e acolo.

Cum să faci ca să o auzi? La asta sigur ştii deja răspunsul.

Leave a Reply

