Tarisoara mea, bine ca ti-am recitat cand eram mica….


Charlie Sheen si Mazarichea de aur

La o emisiune mai de ceva timp a lui Dr Oz, era invitat. Charlie Sheen  Si povestea cum si-a cerut el, marele petrecaret, scuze in fata unui auditoriu generos, fiindca a fost prins la o petrecere cu “dame”. Curios din nascare si prin contract, Dr. Oz il intreaba:

-Dar cum de tocmai tu, regele petrecerilor cu muieri ti-ai cerut scuze?

Explicatia e simpla: era cu un prieten al lui, primar al Los Angelesului si nu voia sa-l compromit! . Charlie dixit” omul are alte responsabilitati, eu ca eu, dar el…”

Dar Mazariche al nostru nu o fi tot primar? Si uite-mi-l cum se plimba cu cohorta de dame dupa el ca sa promoveze Mamaia ca satiune balneo-clitorisica. El nu se compromite, el promoveaza. Si sa nu uitam, ca nu e doar primar al Mamaiei, e si al Constantei. Dar ce sa facem, cica e iubit. Si daca e iubit, e ales. Asa merge. Puteti rade.

2

Cunoastem paupsa, dar cine e papusarul?

Pe adevarul troneaza un articol “anti-popi”. Firesc. Niciun post, fara injurii. Plus ca e rentabil. De cate ori scrii un articol “anti-popi” se desparte in doua toata comunitatea, mai ceva ca Marea Rosie la semnul lui Moise. Unii se pun pe injurat, altii pe aparat, iese trafic mare, deci bani. Dintr-un articol care incrimineaza preotii pentru ca iau bani ce ia adevarul? Ghici, ghicitoarea mea. Remarc vesnica poza cu mertzul si cu odajdiile. Parca-mi aduc aminte ca si pe vremea Mantuitorului erau unii care-i reprosau ca mananca cu vamesii si paatoasele, ca arunca aiurea banii de pe mir, ca una, ca alta…Ceea ce vreau eu sa spun aici, nu e sa fiti pro ceva, sau anti ceva, ci doar sa fim atenti la manipulare. Odata ce detectam sforile, papusile nu mai sunt asa convingatoare.

3

Aveam de recitat poezii. Cand erau cu Tovarasul era mai greu. Cand erau cu Patria, era usor. Acum n-as mai putea de nicio culoare fiindca Tovarasul si Patria asa s-au amestecat de nici mama lor nu mai poate spune care-i,  care.

Leave a Reply

