ganduri


Viscolul pune totul in adevarata perspectiva, suntem doar niste furnici obraznice, nervoase, care batem din picior si ne incruntam la Creator. “De ce ninge, noi vrem vara, auzi tu, elefant neghiob, vaaa…aaa…ahhhh”

******

Undeva, pe parcurs, cineva ne-a spus ca sa te grabesti, e bine. Si noi am crezut. Nu te grabesti nicioadata atunci cand iti place ce faci.Atunci ai vrea ca timpul sa se dilate. De cate ori ne grabim trebuie sa ne oprim, sa ne intrebam daca ne place ce facem sau nu. Daca ne place, sa ne linistim si sa o luam mai cu liniste si cu rabdare. Daca nu ne place, sa gasim ceva ce ne place. Si sa facem acel ceva cu iniste si rabdare.

*****

Nu mai am timp de pierdut cu oameni care nu-mi plac. Tocmai fiindca sunt asa de multi cei care-mi plac. Si-n restul timpului, carti bune. Nu mai am timp de pierdut cu carti care nu-mi plac. Tocmai fiindca sunt atat de multe cele care-mi plac. Si-n restul timpului oameni.

****

La inceput am crezut ca pot umple golul. Ca voi face teatru si-mi va trece. Am facut teatru si n-a trecut. Ma voi indragosti si golul va trece. M-am indragostit si n-a trecut. Voi face copii si-mi va trece. Am facut, sunt minunati dar…N-a trecut. Golul e acolo. Dar acum stiu ca e un gol bun. Un gol plin de sens. Iubesc acest gol care ma face sa inteleg ca tot ce pot pune eu in viata este o virgula. Punctul e la Altcineva….

Leave a comment