Vechiul aspirator, noul aspirator si pisici!


Acu’ un an si jumatate mi-am tras super aspirator. mandra nevoie mare ma asteptam ca dupa 250 de euro bagati in el eu sa-mi fac unghiile si el curat. Ei bine, nici eu nu mi-am facut unghiile si nici el n-a performat, fara vreo legatra intre cele doua. Au incercat si maini proaspat cosmetizate sa-l urneasca, dar nimic…Filtre hepa, pepa, mepa, apa, functii, punctii, conjunctii toate s-au dus pe apa sambetei (in general sambata facem curat) cand aspiratorul s-a oprit si asta a fost. L-am dus la service, avea doi ani garantie deci trebuie reparat “din oficiu”. l-am carat la spital, l-am lasat, i-am promis compot si portocale si am plecat. Intre timp, casa se acoperea sub un covor de par de pisica “marca intaia clasa urs” . Ne suna de la spital ca sa mergem ca cica ni l-au facut bine. Garantia de doi ani s-a transformat subito intr-una de sase luni, deci am pierdut automat un an de garantie, dar asta e. Am zis , nu-i nimic, “fiat lux”. Dar mega aspiratorul nostru mergea numai cat voia el (vreo 10 minute) apoi se odihnea o ora (capitalist, ce mai! siesta dupa siesta) de incepeai curatenia sambata si o terminai luni. Luni de priamvara, pisicile naparlesc la greu. Spume, pomeniri de mame, morti si raniti, apoi fuga la duhovnic. Degeaba, nici cu una nici cu alta, aspiratorul nu voia mai mult de zece minute de actiune. Si o ora de relas. Cum ar fi sa muncim si noi in acelasi regim? La zece minute lucrate sa adastam o ora. La umbra, la racoare, ca asta era buba lui, se incingea de la atatea filtre, bietul de el. Saptamana trecuta a scos un zgomot ciudat de a cazut instantaneu tot parul de pe pisici (oricum nu-l placeau pea tare dar acum am doua egiptene :)) si camera s-a umplut de negru de fum (nu de-al meu, desi inca se mai gaseste prin librarii, de ce oare nu stiu, ca e o super carte ca de altfel toate pe care le-am scris, fie ca le-am publicat fie nu…inchid paranteza dar voi puteti da fuga la librarii sa le cumparati…sau si mai bine pe http://www.tritonic.ro) si monstrul alb si-a dat sufletul. Giaba l-am mangaita pe bratele putenice de inox (care marturisesc m-au impresionat si au fost un factor de influentare la cumparare, toate celelalte aspiratoare ale mele din vechime fiind legate zdravan cu scochiuri pe la cablurile de plastic comunist sau neocomunist) degeaba i-am atins cu sfiosenie periutele multiple(alt factor de impresionare), degeaba i-am curatat filtrele hepa (cel mai puternic factor de influentare a deciziei de cumparare) degeaba…degeaba…si atunci am luat o masura radicala, mi-am comadat pe net CEL MAI IEFTIN ASPIRATOR. A doua zi il aveam acasa. E mic, nu e zgomotos, are sac de carpa, aspira bestial. Nicio fita, niciun filtru, nicio problema. Prevad o iubire pe termen lung. Diferenta dntre el si monstrul alba: 150 euro. Nu ma laud cu el, dar isi face treaba.

Asa e si cu oamenii. Asa e si cu oameni….sa n-am parte de Joitica ( asa il cheama pe noul meu aspirator) daca va mint!

ps n-am dat marcile ca nu vreau sa fac nici antireclama, nici reclama. nici macar la pisici…

1 Comment (+add yours?)

  1. Laura Frunza
    May 27, 2013 @ 12:09:46

    Pfui, si eu am unul din asta care se odihneste mult, fara sac, bla-bla, o porcarie. Chiar eram curioasa ce aspirator nou ti-ai luat care isi face treaba repede si cu spor 🙂

    Reply

Leave a Reply

