sclifoseli


Daca e vineri, toata lumea se bucura. Daca e luni, toata lumea jeleste. cate zile le traim cu adevarat, simplu, respiratie dupa respiratie? Fara sa ne uitam la ceas, caendar…fara sa ne uitam pe geam si sa sunem: azi ploua sunt prost dispus, azi bate vantul, n-am chef de nimic…M-am gandit cum ar reactiona un bolnav in stare terminala caruia pestisorul de aur i-ar oferi inca cinci ani de viata, dar nu cinci ani de viata in faza terinala (asta ar fi un pestisor tare rau…) cinci ani de viata, normala, cu sanatate si cu totul in regula, doar ca ar fi cinci ani de zile de luni. Sau cinci ani de zile vantoase, sau ploaioase. Fara dureri, fara medicamente, fara sceptrul mortii, doar cu vant, ploaie si zilede luni…Ar zice oare omul acela: multumesc, nu! daca nu-mi dai cinci ani de we nu vreau….

Sau pentru cei care mai merg din cand in cand pe la biserica: daca ne-ar veni mantuirea intr-o zi de luni am refuza-o si am cre-o intr-o vineri seara? Bata IIsus la usa luni si-i spunem :du-te si lasa-ne si vino vineri…Doar ca eu cred ca vazandu-ne asa acri n-ar bate intr-o zi de luni…si vazandu-ne asa acri, n-ar mai veni nici vineri…doar daca undeva pe parcurs, pana vineri, poate luni seara, sau marti dimineata sau miercuri pe la brunch s-ar intampla ceva in noi si ne-am schimba…zic si eu….

Leave a Reply

