adelina, adelina


Mi-a facut placere sa schimb rolurile. In loc sa mi se ia un interviu, am luat un interviu. Va las pe voi sa apreciati daca m-am descurcat 🙂

 

Nume, prenume, zodie 🙂

Damian-Burueana Adelina, 20 ani, 07.04.1993, Berbec, Galati.

Semne distinctive, tatuaje:

Fara tatuaje, inca:D

Semne distinctive : alunita pe obrazul drept gen Margareta Paslaru

Cum s-a nascut Haya. Cine sunt “Traian” si “Decebal” ai acestui cantec…

Cu cei de la Kat m-am cunoscut prin intermediul Youtube-ului. Faceam coveruri la diferite piese ( p.s. am coveruri care au ajuns si la 100 000-200 000 de vizualizari ), m-au contactat si asa am inceput colaborarea. Asta se intampla undeva prin ianuarie…ne-am tot intalnit la studio, lucram la diferite piese, iar intr-o seara a iesit piesa Haya..

Lucrurile s-au miscat apoi destul de repede. Catalin le-a prezentat piese baietilor de la Mango, lor le-a placut si au vrut s-o semneze si asta a fost. S-a intamplat totul destul de repede, inca nu realizez, dar ma bucur nespus. Asteptam demult sa se intample ceva.

Cei de la Kat, adica Catalin Dascalul si Alina Dascalul, sunt suuuuuper oameni, ne-am inteles perfect, avem o multime de idei si le si impletim cum trebuie. Au si un catel simpatic care ne mai ajuta pe acolo :)))

Exista viata dupa studioul Kat?

Cand nu sunt la studio-ul Kat, sunt la alt studio, unde lucrez cu o parte din trupa lui Brenciu, le fac linii, le fac versuri, voi avea chiar 2 piese pe noul album al lui Horia Brenciu, unde textier sunt eu.

De asemnea am inceput colaborarea cu o trupa de cover-uri numita Opium cu care cant la diferite petreceri private si impreuna cu Marius Vaduva, unul dintre pianistii lui Horia Brenciu, vom incepe cateva sesiuni piano-voce in diverse restaurante/cafenele din Centrul Vechi.

Inafara de muzica….

Am de asemenea un mic business in cadrul companiei …, de acolo pot zice ca am un venit stabil. ( app. in perioada 27 mai – 17 iunie voi fi imaginea catalogului…. Am castigat un concurs organizat de acestia, sedinte foto a avut loc in ianuarie anul acesta in Stockholm )

Ma ocup de tot felul de sedinte foto, am lucrat pana acum cu peste 20-30 de fotografi.

Compun poezii, pictez interioare, fac tot felul de ornamente, tablouase din scoici si nimicuri din astea.

Pe cine vrei alaturi, asa, ca sa nu te simti singura in varf…

Cand voi fi pe culmile succesului…hmm…sigur va fi langa mine familia, prietenii si mi-as dorii, dar nu chiar acum, sa mai am un barbat langa mine care sa stie sa ma aprecieze.

Daca ai avea o super putere…

Daca as avea o super putere, nu mi-as dori mare lucru. Mi-ar placea sa am un restaurant al meu, unde sa vina toti prietenii, sa le cant si sa cantam impreuna si sa avem multe momente frumoase de care sa ne amintit pentru totdeauna.

(Adelina a completat, libera si nesilita de nimeni, pe propria-I raspundere)

Alte lucruri pe care ar trebui sa le mai stii despre mine :

– am fost de 2 ori la Vocea Romaniei, dar nu s-a intors niciun scaun, dar asta nu m-a demoralizat sau ceva..

– obisnuiesc sa-mi compun singura versurile, liniile melodice pentru piese

– sunt imaginea unui magazin de haine si accesorii din Galati

– am o pasiune pentru make-up, am facut ceva cursuri si au fost perioade cand din asta mi-am castigat existenta

– la 8 ani am inceput cursurile de canto, unde efectiv mama ma taraia dupa ea, dar cu timpul a ajuns sa-mi placa si sa realizez ca asta vreau sa fac in viata

– ai mei au divortat cand aveam 1 an, si mama si tata si-au refacut viata aproximativ 9 ani mai tarziu, cu tatal meu biologic nu mai tin legatura

– din noua casatorie a mamei am doua surioare gemene adorabile, de 7 ani, care sunt la fel de innebunite dupa muzica si dans si sper ca intr-o zi sa am puterea sa le ajut si pe ele sa devina niste stelute

– sunt studenta la ASE, in primul an, sectia Administrarea afacerilor cu predare in limba franceze. Am prins o bursa la Paris, la Sorbona pentru la anul, dar nu cred ca o voi accepta pentru ca sper eu ca la anul voi fi deja pe acele culmi ale succesului despre care vorbeam mai sus

– Locul III – concurs de moda si styling “Wella International Colour Award”

– Locul I – concursul international de poezie in franceza de la Paris, ” Terpichore “, publicatii in revista aferenta

Extra 😀

Pagina Oficiala de Facebook ( aproximativ 8 000 de like-uri ) :

http://www.facebook.com/DamianAdelinaOfficialPage

Profilul de Youtube ( peste 600 000 de view-uri si peste 1 500 de subscriberi ) :

http://www.youtube.com/user/claustrofoby1?feature=mhee

 

Cover SMILEY – IN LIPSA MEA – aprox. 200 000 de view-uri ( versuri readaptate de mine ) :

http://www.youtube.com/watch?v=XEdX9sRziFI

Cover CONNECT-R – VARA NU DORM – aprox. 150 000 de view-uri :

http://www.youtube.com/watch?v=u4vuRT0NReQ

Leave a Reply

