TALENTATI, DATI BUZNA!


Dupa cum multi dintre voi deja stiti, sunt implicata intr-un megashow de cautat talente.Cat de implicata, va spun eu acum: pina peste cap. Iubesc acest proiect, cred in el. E foarte greu dar da o sansa enorma, nu doar celor care castiga ci tuturor celor care participa. Poate ca sunt eu marcata de fenomenul “Cantarea Romaniei” atunci cand urcam pe scena si cantam cantece dubioase doar de dragul de a fi pe scena…poate de aceea sunt realmente extaziata cand ma gandesc ca unor oameni normali li se da ocazia asta de a fi tinta atentiei tuturor. De a se arata pe ei in ce au mai bun. Sau in ce cred ei ca au mai bun. Ca desfasurare de forte showul este coplesitor. Ca responsabilitate, ma omoara pur si simplu. Vreau sa cred, sa sper ca nu voi rata niciun om talentat. Ma gandesc acum la cele trei admiteri pe care le-am dat/picat la teatru. Eu si atatia altii talentati. De aceea simt o apasare teribila sa nu ratez niciun om bun. Talentul e in egala masura o binefacere si o apasare. Indiferent ca e vorba de talent la scris, la cantat, la actorie sau la gatit, talentul te impinge de la spate sa-l valorifici. Talentul e un bici din interior care te determina sa faci inca un pas peste buza prapastiei ca sa vezi cum e…oamenii talentati, cu adevarata talentati sunt de cele mai multe ori vulnerabili, instabili,

Asa ca resimt presiuni din toate partile. Nu mi-e frica dar ma simt provocata. Am senzatia ca ma pregatesc pentru o batalie. O batalie minunata in care nu exista victime decat castigatori. Sigur, vor cadea la datorie : timpul nostru liber, viata de familie, cartile, prietenii,iubitii. Dar cine ne iubeste, ne asteapta. Sunt perioade de tras si perioade de relaxare.Pentru mine acum incepe o perioada de tras care se va termina doar la sfarsitul anului. Imi doresc sa fac si munca aceasta la fel de bine, cel putin! cum am facut-o pe cea cu scrisul cartilor. Tineti-mi pumnii! Si nu fiti suparati pe mine ca nu mai ies, nu mai sun, nu mai vorbesc, nu mai am week end, nu mai…nu mai….promit sa-mi iau revansa!

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. geocer
    May 28, 2012 @ 09:43:38

    Bafta! O sa vedem la televizor rodul muncii tale.

    Reply

Leave a Reply

