“Garbage disposal” pentru ganduri…


Toata lumea a vorbit despre Gog.Practic o zi intreaga, o tara intreaga, a discutat daca a fost sau nu smecherie ce s-a intamplat acolo. Si tine tema asta, pina ni se introduce alta, la fel de importanta si tot asa. Toate gandurile noastre, ale celor mai multi dintre noi, pleaca din media. Acum o sa apara intelectualii care-mi vor sari in carca si imi vor spune ca ei nu se mai uita la tv de cand era bunica fata, ca ei doar carti, carti, carti, aer liber, sporturi ne-extreme, mincare bio si da-i si lupta, familia lor inca de la 48 si clopoteii clinchi clinchi…Dar chiar si acesti oameni speciali mai citesc un ziar, mai au un Facebook, mai urmaresc o stie pe Twitter…dar o sa-i scot din discutie pentru ca pot sa imi sustin punctul de vedere si fara ei. Care punct de vedere e ca noua ni se baga ganduri in cap cu linguroiul si apoi ne batem cu pumnul in piept ca eu sunt asa, eu fac asa, eu gandesc asa, principiile mele sunt astea si astea si familia mea inca de la 48 si clopoteii clinchi clinchi…

Ne alimentam cu ce ni se baga pe gat. Ziare, tv, medii de socializare, serviciu etc  In timpul zilei suntem plini de culturi organizationale si de managmentul pestelui prajit, seara de indopam cu stiri si noaptea avem cosmaruri. Dar suntem perfect convinsi de ADEVARUL nostru, oricare ar fi ala. Suntem dispusi sa ne certam din orice, sa sarim la harta, sa injuram convinsi de dreptatea noastra. Oricare ar fi ea…Asa ca va rog sa ma scuzati daca  nu sunt foarte interesata de aceste dezbateri. aduceti-mi un cioban care sta sase luni cu oile la pascut in varful muntelui, care tremura sub cerul liber cand ploua si se tine de copac cand bate vantul prea tare, care alunga lupul cu pietre si pe el am sa-l ascult. Stiu ca nu imi povesteste ce a citit, fiindca nu prea stie sa citeasca. Stiu ca nu-mi va povesti despre vampe generate pe calculator…imi va spune, daca imi va spune ceva, ca maine va fi vreme buna, sau ca ii e foame sau treburi din astea smple, din Universul lui imediat apropiat. Acum o sa imi spuneti “bine ca esti tu desteapta, n-ai decat sa stai linga tarani putind a seu de oaie”. Dar eu tousi sper ca mai sunt tarani din astia si prin bucuresti. Oameni care stiu sa conduca transhumanta propriilor ganduri. Oameni pentru care au a “garbage disposal” si nu lasa toate deseurile sa intre la ei si sa-i populeze si polueze. Oameni pentru care “Let-s do it Romania” incepe cu ei, cu gandurile lor, cu starea lor. Eu cred ca mai sunt din astia…chiar cunosc cativa!

 

 

6 Comments (+add yours?)

  1. Vania
    May 15, 2012 @ 05:25:11

    Nici la Gog nu m-am uitat, nici cărţi nu mai citesc! Precum fac cu familia mea de la 48, reuşesc să-mi trec zilele fără să gândesc prea mult…

    Reply

    • testoasadeserviciu
      May 15, 2012 @ 06:19:56

      Vania, tu esti aparte, tu mai citesti carti fiindca scrii carte dupa carte 🙂 Este si la noi la pangar “facerea” dar inca nu am citit-o…

      Reply

  2. ajaxadi
    May 15, 2012 @ 06:13:36

    Cei care-l critică pe Gog, se pare că abia acum au descoperit roata! Sau încă mai cred în Moş Crăciun, dacă nu ştiu încă faptul că magia e iluzie. Nu înşelătorie, ci doar magie. Şi a făcut-o bine, ceea ce înseamnă că e talentat. Or ăsta era scopul, nu?
    Eu am urmărit cu atenţie finala, iar Gog nu se afla printre primii cinci favoriţi ai mei. Abia dacă intra într-un TOP 10… Dar la fel s-a întâmplat şi cu Ţuţu, aşa că nu-mi mai fac iluzii că părerea mea converge cu cea a concetăţenilor mei.
    Altceva era de contestat, dacă era ceva de contestat la show: faptul că juraţii s-au antepronunţat şi au influenţat, cred eu, votul final.

    Reply

  3. testoasadeserviciu
    May 15, 2012 @ 06:21:26

    Eu m-am folosit de Gog doar ca de un exemplu…dar asa e, magia e magie si presupune exercitiu si talent nu supranatural…

    Reply

  4. Mihai
    May 15, 2012 @ 07:07:33

    Recunosc. Spasit. Nu ma uit la “Ciao Darwin”. Nici nu mai citesc decat subtitrarea la filme. Ceea ce nu inteleg eu este de ce e mai important ca ii cauta politia pe fratii Camataru decat medaliile gimnastelor. Am citit ca “gimnastele aduc aurul in tara”. Nu a spus insa nimeni care este redeventa.

    Reply

    • testoasadeserviciu
      May 15, 2012 @ 07:10:15

      Absolut corect! M-au innebunit cu Sile si Nutu! Asa e. Ni-i baga in cap pe toti Sile si Nutii din lume…dar cand e vorba de ceva frumos, de o valoare, de ceva obtinut prin munca, atunci….asa e….asa e…

      Reply

Leave a Reply

