plici de aici, o campanie fara lipici….decat poate la muste!


La metrou azi am dat cu ochii de campania viitorului fost candidat la Primarie, adicatelea domnul Prigoana.Care isi face campania cu pliciul. Param-pam. Eu stiu ca e bine sa ai brand personal cand candidezi la oarescari fonctii inalte, dar acum e important sa tii cont si de unde originea brandului personal. Din cate imi aduc aminte pliciul domnului Prigoana era, spre deosebire de biciul lui Atilla Hunul, un obiect conex unor activitati domestico-erotico-amantlico-ide. Ca parca imi aduc aminte ca pliciul era legat de Adriana Bahmuteanu si Argentina, duduia ai carui nuri l-au inspirat la un moment dat pe viitorul fost candidat. Acum ce legatura ar putea fi intre acel plici si noi alegatorii? Sau o vrea sa ne transmita ca suntem la fel de importanti ca mustele pentru domnia lui si atunci se intrarmeaza cu acest obiect special. Asa ca plici de aici nu-i o campanie de pici. Glume, cioace, carisme, iarasi glume iarasi cioace iarasi carisme….va roooooog eu mult, dati-mi un antipatic si-l votez. Poate fi ce vreti voi, neamt, austriac, japonez sau chiar un roman serios.

2 Comments (+add yours?)

  1. Sorin
    May 09, 2012 @ 14:18:56

    Voteaza-l atunci pe Nicusor Dan. 🙂

    Reply

Leave a Reply

