Fara diacritice, ca am nervi!


-O sa strangeti voi 500 000 de mii de euro cand o sa gasiti petrol in curtea bisericii. Adevarul e ca o sonda de petrol pe strada Franceza ar ezolva problema, dar nu cred ca a spus-o ca sa imi dea o idee. A spus-o ca sa poata continua doct.

-Eu in locul tau…

…ce ne place noua sa spunem asta…”eu in locul tau as face asa si pe dincolo”…eu in locul tau m-as ocupa de salvarea delfinilor fara dinti, sau a balenelor peltice, sau a arbustilor piperniciti din Honduras. Daca te ocupi de strangere de fonduri pentru barani de ce nu o faci pentru copii, daca strangi pentru copii, de ce nu pentru caini, daca te ocupi de caini vagabonzi esti o baba comunista, daca ….exista o categorie aparte de oameni care nu traiesc decat printr-o raportare negativa la tot ce e in jurul lor. Ei nu fac nimic dar iti spun tie, care de bine de rau te straduiesti sa faci ceva, ca ar trebui sa faci altceva.

Cat despre celebra expresie “eu in locul lui” sa avem pardon! Nu putem accepta ca fiecare suntem in locul nostru fiindca acolo ne e locul. Eu nu stiu ce as fi acut in locul lui x, y, z…stiu ca dau socoteala pentru ce fac eu, la locul meu fiind. Si eu la locul meu fiind, decid ca nu vreau sa betonez Baraganul, nu vreau sa asfaltez Marea Neagra, nu vreau sa le pun sau sa le scot covrigii din coada cainilor.

Vreau sa ajut ca aceast lacas de cult-Biserica Sf Dumitru/Juramat sa continue sa existe. E alegerea mea. Si fiindca nu ma consider asa de originala bag seama ca or mai fi fiind si altii care sa doreasca sa faca acelasi lucru. Cine vrea sa desfasoare cauze cu batrani, cu copiii, cu bolnavi, cu animale…e liber sa o faca. Sunt foarte multe lucruri de facut. Si e minunat ca nu facem toti acelasi lucru… Nu e cazul sa ne dam unul altuia peste initativa. Nu e cazul sa jignim. Nu e cazul sa ne batem cu pumnul in piept ca a noastra cauza e mai grasa, mai laptoasa si mai devreme acasa. Nu e cazul sa ne plasam cu superioritate in locul celuilalt si sa-i spunem doct ce am face noi in locul lor.

Pina una alta sa facem fiecare ce putem din locul nostru. Sa fim cu totii niste oameni la locul nostru si lumea va fi in mod clar mai buna…

In concluzie, consolidarea bisericii Sf Dumitru De Juramant, de pe Strada Franceza nr 2 e cauza mea. O sa ceara timp, o sa fie cauza mea multa vreme de aici incolo.Si vreau sa dovedesc ca prin tenacitate, caldura, preieteni si prieteni ai prietenilor se poate face asta, fara sa extragem petrol in fata Teatrului de Comedie. Ca pina la urma, adevaratul combustibil care pune lumea in miscare e iubirea pentru celalalt. Sau stai, mi-or fi spalat creierul de spun asta?

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Pic cu pic se face marea « Idei pentru mamici si copii

Leave a Reply

