borduri să fie, cauze găsim noi!


Zilele acestea era musai să fii revoltat. Să dai cu pumnul în masă şi dacă n-ai masă atunci în mă-sa sau în ce apuci. Dacă nu erai revoltat, nu urlai, nu înjurai, nu făceai spune la gură şi nu te plângeai de viaţa ta, de ţara ta, de neamul tău erai fie nepatriot, fie băsescian, ceea ce e ar putea fi la o adică tot aia.

Zilele acestea ca de obicei România s-a divizat. Asta ne iese cel mai bine. Să ne separăm. Unii să arunce cu borduri şi alţii să le ia în freză.

Ce simplu e şă ne întoarcem unii împotriva alţilor, cu toate că şi unii şi alţii mai ieri ne bucuram şi ţipam împreună. Ba că au ieşit “ai noştri”, ba că “noi suntem români”ba că-i laie, ba bălaie. Mie una mi-e dor sa mai câştige România un camponat la fotbal că alea sunt singurele momente în care suntem şi noi uniţi. Că în rest, bugetari versus patroni, uslaşi vs civili, şoferi vs pietoni, tineri vs bătrăni, angajaţi vs şomeri…. borduri să fie că mai găsim noi o cauză….Nea Videanu, bagă mare mă! ca avem nevoie în procesul tehnologic de exprimare critică la români de câteva diacritice şi linuţe de dialog!

Acum eu vă întreb, când suntem noi sinceri, autentici, neam, gintă latină …când ne bucurăm împreună şi fluturăm steaguri găurite sau când ne jucăm de-a bordura la CNN? Sau e tot aia….Toată legătura de limba, cultură, obiceiuri nu face nici cât o ceapă degerată când vine vorba de opţiunea politică…Cum am mai putea vorbi noi doi ceva cât timp şie îţi place Mitică şi mie Georgică c-o are mai mică (18 plus)…Cum să fim prieteni când ţie îţi place Steaua şi mie Dinamo? Cum să stau de vorbă cu tine când tu eşti bugetar şi eu lucrez la patron şi am oi mai multe mândre şi cornute şi concediu n-am că am business plan! Cum să tolerez eu ca tînăr să muncesc doar ca să suport cîteva milioane de pensionari? ETC ETC ETC

“Satana se mănâncă cu alţi draci în iad şi vrea ca şi noi să facem la fel” Arhimadrit Emilianos Simonopetritul

2 Comments (+add yours?)

  1. Laura Frunza
    Jan 19, 2012 @ 13:46:09

    Foarte bine punctat. Si poetic. Si trist 😦

    Reply

Leave a Reply

