Îngerul şi pilota


-Onorată instanţă, nu ştiu dacă am schimbat cearceaful la pilotă sau am jumulit un înger….Cred că am jumulit îngeru… cred ca am jumulit îngerul meu….dar a fost legitimă apărare. Vorbea încet. Cine să se poată folosi de un înger care vorbeşte încet? Nu doar că nu-l auzi din ceruri dar nu-l auzi nici măcar din capul tău. Mreu îi spuneam “vorbeşte mai tare, vorbeşte mai tare” . Şi el îmi spunea că urlă. Că dacă ar vorbi mai tare de atît ar trece deja pe frecvenţa echipei adverse.

Cum să nu-l omori?

Unde era când m-am îndrăgostit orbeşte de cine nu trebuia? Unde era când am luat toate acele decizii aiuristice care s-au adunat şi acum sunt consemnate ca fiind viaţa mea…unde era când eu o luam la stănga dar drumul la dreapta? Ei? Aud? Unde? –?— Vedeţi onorată instanţă, n-am avut încotro, trebuia să scap lumea de un înger şoptitor. Îngerii trebuie să trîmbiţeze, îngerii trebuie să strige din adancul plămânilor lor îngereşti, îngerii trebuie să fie puternici…A fost legitimă apărare!

-Gata! Opriţi-l! E încă un surd care şi-a schimbat pilota fără să înţeleagă nimic.

-Onorată instanţă…şi cu mine cum rămâne. Am întrebat cu glas tremurat în timp ce-mi dezlipeam un fulg lipit de buza de sus.

-Cu tine? Nu-ţi mai putem da alt înger dar dacă vrei, poţi primi o pilotă nouă. Poţi sta ascuns sub ea şi cu puţină imaginaţie să-ţi închipui că nu te va recunoaşte nimeni. Dar tu vei ştii că eşti prostul care a confundat un înger cu o pilotă….În rest, eşti achitat. Adică tu şi îngerul sunteţi chit. Tu surd, el mut.

Leave a Reply

