Ciocolată s-o facem lată!


El e cu femeile cum sunt eu cu ciocolata. Nu ştiu dacă v-am povestit vreodată dar eu pot să nu manânc ciocolată câţiva ani buni. Dar când mă apuc….Neagra cu portocale, alba cu migdale, cu lapte şi alune…cu alune de pădure, arahide, cu nuci caramelizate cu creme fără…cu coniac. “Cu narcişi cu crini cu lotuşi…” Şi nu e vorba numai de sortiment. Înfulec sută de grame după sută de grame, cutie după cutie…o fac pe furiş că mi-e ruşine de copii că le predic ca orice părinte bun echilibrul, moderaţia…După ce port cîteo cruciadă din asta împotriva ciocolatei, mi se face ruşine. Şi greaţă dar mai mult ruşine. O vreme întorc capul când trec pe lîngă galantarele cu ciocolată  din supermaket. Apoi încep să mă conving că de fapt nici nu-mi place. Ce mare lucrur. E clisoasă, grăsoasă, te murdăreşti pe degete…ca să nu mai spunem că îngraşă dar hai să spunem că asta nu-i o problemă…Dipă faza asta de negare vine o fază de infatuare. În care mă conving că sunt mult superioară ciocolatei. Că voinţa mea bate orice tentaţie. Mă plimb ostentaviv pe culoarul cu ciocolata la dreapta, ciocolată la stanga. Belgiene, olandeze, elveţiene, nu-mi pasă mie. Sunt intangibilă. Şi în faya asta fiind mă conving că ce a fost în trecut a fost. Că acum sunt puternică. Că pot să gust doar un cubuleţ, doar aşa ca să mă conving ce puternică sunt. Şi să te ţii! Neagra cu portocale, alba cu migdale, cu lapte şi alune…cu alune de pădure, arahide, cu nuci caramelizate cu creme fără…cu coniac. “Cu narcişi cu crini cu lotuşi…”

Nu degeaba abstinenţă rimează cu potenţă….

Aşa e el cu femeile cum sunt eu cu ciocolata. Cum care el? Haideţi doamnelor, nu vă prefaceţi că nu-l cunoaşteţi. Poate are alt nume. Altă statură. Altă vîrstă. Dar el el.

 

Apropo, Moşul mi-a adus multă ciocolată aşa că….

 

4 Comments (+add yours?)

  1. poezim
    Dec 06, 2011 @ 14:54:14

    El! Auzi tu… care el?! Contabilul, el sa fie!?

    Reply

  2. poezim
    Dec 06, 2011 @ 15:19:21

    Ma pomenesc…?! Hmm ce sa insemne asta…?! :))

    Reply

Leave a Reply

