Timpii morţi nu-s viaţa


Ipoteza de lucru. Haideţi să dăm deoparte timpul pe care-l petrecem bătându-ne gura (că de cap nu prea poate fi vorba decât în cazuri foarte rare) deci să dăm deoparte timpul pe care ni-l pierdem clănţănind politică. Că ala are dreptate şi celalat nu. Că mie-mi place un Escu şi ţie un alt Escu şi dă-i şi luptă…Cam 12-14 ore pe săptămână.

Discutii pe FB, MES  şi alte platforme din astea de socializare de la monitor la monitor. Rareori aduc ceva bun. Cam cât timp economisim pe săptămână? Vreo zece ore, lejer. Minimum.

Bun. Acum sa dăm deoparte timpul pe care-l petrecem zapând de la o emisiune falimentară la alta.  Greu de estimat. Eu aş zice cam o ora pe zi şi ar rezulta vreo şapte ore pe săptămână.

Aţi înţeles ideea. E cam aceeaşi din “Hoţii de timp” fiindcă e una din temele care mă bântuie.

Cred în concluzie ca fiecare dintre noi pierde la fiecare saptamână cel puţin o zi prin cumularea acestor timpi morti. Nu-i păcat?

“nu e păcat

ca să se lepede

clipa cea repede

ce ni s-a dat”

Sunt atîţia oameni faini care vă aşteaptă . Atâtea cărti bune. Atâta muzică…atătea peisaje…e aşa de mult sens în lumea asta dar noi facem tot ce ne stă în putinţă să-l sărim…de căte ori peisajul din faţa ochilor nostri e minunat noi ne privim ghetele prafuite de trecut sau privim undeva în zare unde ni se năzare că ceva nu e bine…Asta cu zare şi năzare nu prea mi-a ieşit dar nu mai am timp fiindcă trebuie să asist la naşterea orhideelor mele. Sunt o moasă cu ochiul calificat!

Leave a Reply

