Frica defileaza in ghetute rosii


Nu imi dau seama. Sa fie instinct de conservare. Sa fie batranete. Sa fie oare unul si-acelasi lucru…Astazi un barbat care ma cunoaste binisor mi-a spus ca sunt frumoasa, desteapta si mai tanara decat cred…. L-as fi crezut daca in mine nu crestea un ritm, se aduna cam ca-n Boleroul lui Ravel si ritmul acela imi spunea “fugi…fugi” Sa ramai inseamna sa fii viu deci sa simti tot soiul de impulsuri, stimuli… Sa fugi inseamna sa mori. Putin cate putin. La inceput doar pentru tine. In interiorul tau. Apoi o simt si ceilalti cand deja e prea tarziu.

In concluzie, mi-am incaltat frica in ghete noi, rosii ca cocosii-ticalosii de la ora patru cand ti-e somnul mai dulce si am defilat mandra prin soarele din Bucuresti. Ce zi frumoasa! N-ar fi zis nimeni ca-n interiorul meu era un leu care ma musca la fiecare pas. De aici si botinele rosii. En passant par la Loraine avec mes sabots…n-am intalnit trei capitani, de fapt n-am intalnit niciunul fiindca eram pe drumul  fricii. Si capitanii n-au ce cauta pe drumul fricii, nici pe malul  Loarei  nici al  Dambovitei…Pe acolo trec numai femeile cu inima mica de frica. 

Mi-e pur si simplu frica de suferinta. Nu mai vreau sfasieri interioare. Nu mai vreau zbateri. As zice ca vreau liniste dar imi vine in cap Bellu. Nici asta nu vreau…Exista un timp pentru toate. Exista un timp si pentru acum. Dar nu stiu pentru ce e timpul lui acum. Sa fie pentru tricotat. Sa fie pentru un nou copil. Sa fie pentru mine. Sa fie pentru altii. Pentru suferinta. Pentru mama suferintei. Habar n-am. Nu stiu daca merg in directia buna sau trebuie sa ma intorc pe calcaie. Imi aduc aminte de porcariile de genul “ascultat-ti vocea interioara” Hai ma lasati… Aratati-mi mie pe cineva care are o voce interioara si numai una. Noi avem coruri. Si de cele mai multe ori nu sunt in armonie.

Poate ca o sa dau cu banul. Poate o las pentru la anul….poate…poate…la multi ani cu sanatate!

Daca vedeti o fiara incaltata cu ghetute rosii sa stiti ca m-a halit. Scarpinati-o putin pe burta si eu voi sti ca ma iubiti si va ganditi la mine.

3 Comments (+add yours?)

  1. poezim
    Dec 06, 2011 @ 15:01:28

    Imi aduc aminte de porcariile de genul “ascultat-ti vocea interioara” Hai ma lasati… Aratati-mi mie pe cineva care are o voce interioara si numai una. Noi avem coruri. :))))))))))) mor de ras! Tare asta!

    Reply

Leave a Reply

