Penultima zi din noiembrie…


Clipele curg aiurite

Mi-s vorbele seci,  netihnite

Mi-e inima-n pumn

Şi pumnul în inimă

Iubirea-i la minimă….

Aflu din nou

Pentru a mia oară

Ce am mai simţit pe pielea-mi

Cu gust de secară,

În vara aceea demult asfinţită

Când m-am simţit trei secunde si-un pic

Iubită…

Când mi-ai spus amuzat

“Efemerida strivită de oră,

Timpul e-o curva aiurită

Işi cere plata-n avans

Şi ia chiar şi mită”

Pumnul imi bate într-un ritm alert

Dar pulsul la tâmple e iarăşi inert.

N-am să fac acum o rimă cu iert

Dar o să păşesc mai departe

Spre alte clipe sparte…

Îmi vine o rimă cu moarte

Dar e prea banal.

Aşa că închei simplu,

Prozaic.

A mai trecut un an fără tine

Şi n-o să-ţi vină să crezi…

 E ca şi bine….

 

10 Comments (+add yours?)

  1. Romeo
    Nov 29, 2011 @ 13:19:36

    Frumos foarte frumos ne-ar duce intr-o zona vag falsa fara contur adevarata. Alceva trebuie spus. E un la multi ani ceva mai elaborat, Un la multi ani frumos! 😉

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Nov 29, 2011 @ 15:02:24

    Natural dar nu in mod obligatoriu adevarat…trebuie sa recunosti ca-s un elev bunut 🙂

    Reply

    • Romeo
      Nov 29, 2011 @ 16:19:01

      Până şi acordul în accepţiunea mea e o contra zicere şi ştii cum e nu ştii cine pe cine învaţă :))

      Reply

      • testoasadeserviciu
        Nov 29, 2011 @ 16:45:59

        Bine, atnci imi permit, de data aceasta si numai de data aceasta, cu tot respectul! n-ai dreptate :)))))

  3. Romeo
    Nov 29, 2011 @ 16:47:39

    Ce faci ma contrazici…?! :))

    Reply

Leave a Reply

