Nu-l lasati pe wordpress sa va dea idei. Ca n-are!


Din ciclul sa radem cu wordpress. In dreptul paginii imi apar uramtoarele

Need an idea for your next post?

Choose a prompt to start a new post:

Genial!

Adica nu e suficient ca ai obligatii in familie, serviciu, social, etc etc se transforma si blogul intr-o obligatie. N-ai nicio idee si te zgaiesti asa la ecranul pilpitor in asteptarea unei idei. Si cum ea, ideea, refuza sa apara vine dragul, bunul si saritorul de wordpress cu sugestii. Poate vrei sa scrii despre cel mai frumos halloween? De exemplu”cel mai frumos halloween al meu a fost in iunie cand inca dovlecii nu se copsesera, strigoii nu ieseau din morminte ca le era bine si cald si doamna cu coasa era in concediu la Pucioasa”.

Daca nu vrei sa scrii despre cel mai frumos halloween poate te inspira un eseu prin care sa faci o comparatie intre bunjee jumping si skydiving. Sau in varaianta locala intre a fi blocat in trafic la Universitate sau la coada la Finante. As putea scrie un eseu despre asta. Doar ca probabil mi-as face tare multe pacate. Asa ca mai bine trec la subiectul urmator. Cel mai tare de altfel. Imi aduce aminte de compunerile din scoala “ce planuri ai pentru toamna asta”.Wow! Sclipitor. Deja imi galagie cuvintele in gatlej si ma ard buricele destelor frematande a scris…

 In fine, e cam defazata treaba cu toamna, dar intelegeti ideea. Din acelasi ciclu am putea scrie despre ce vreau sa-mi aduca Mos Nicolae, cea mai buna zacusca, goji versus cacareze de oaie autohtone, natura moarta versus capatul ferentariului la unu noaptea etc etc

Intrebare intrebatoare: ce ce sa scrii cand n-ai nimic de spus. Asta-mi aminteste de o povestire a preotului Teofil Paraian, Dumnezeu sa-l odihneasca! Cica un baietel vine cu tatal lui la biserica. Si Preotul se inflacareaza si vorbeste si da-i si da-i. Cu Noul Testament. Cu Vechiul Testament. Cu Pilde. Cu Solomon. La un moment dat se opreste. Copilul intreaba.

-Gata, acum a terminat?

Tatal ii raspunde:

-A terminat de mult dar acum s-a si oprit.

 

 

Leave a Reply

