Razna e patria mea!


Tolo s-a plins de interfata fiindca nu poate citi bine si cum cele doua teme dragi vietii mele nu sunt unele din wordpress ci fidelitatea si prietenia am schimbat din nou interfata. Sper sa va placa. Oricum ca sa o schimb trebuie sa faceti parte din lista foarte foarte scurta de prieteni. Care in ultimul timp e din ce in ce mai scurta. Cel mai probabil fiindca am inceput sa o iau razna dar asta-i alta poveste, toti trebuie sa inebunim putin la un moment dat ca sa ne putem apoi aprecia mai bine normalitatea.

Adevarul e ca aceste doua cuvinte ma bantuie de multa vreme. Mereu si mereu, obsesiv, ma intreb ce e ala un prieten. Cat de sus sa pun stacheta. Pina unde poti lasa de la tine doar de dragul de a tine un om aproape. In crestisim toti sunt mai mult dect prietenii tai, sunt fratii tai. Dar eu n-am ajuns acolo. Inca sunt in desertul indoielilor, al intrebarilor. Si soarele acestor framantari ma arde in interior. Sigur, ma duc duminica la Sf. Liturghie, ma simt bine, in timpul si o vreme dupa, dar mai am asa de mult pina acolo. Si sunt mult prea multe vorbe dupa ce iesi din biserica. Acolo e bine. Se spune numai cat trebuie. Cum trebuie. Cat trebuie. Dar apoi vorbim si vorbim si vorbim. Bine rau, jertfa, fapte mari, mici. Turuim, turuim si viata noastra nu depune deloc marturie pentru noi, faptele noastre vorbesc o alta limba decat vorbele noastre. Undeva e o frantura ca un nor care taie cerul in doua.

Cred sincer ca viata asta fara prieteni, fara oameni pe care sa-i iubesti stiind ca sunt o strada mai incolo, un an mai incolo sau un continent mai incolo, nu are sens. Dar pentru asta trebuie sa-i iubesti iar iubirea e inca unul din cuvintele acelea de care mi-e frica. Mi-e frica fiindca-l folosim usor. Nu des, usor. Putem sa-l folosim oricat de des daca i-am creat in jur aerul prielnic al linistii si al pacii.

Am cativa preieteni vechi si unul nou, care e in probe. Probele la mine durau zece ani dar cateodata e prea putin. Asa ca de acum inainte am decis sa dureze zece secunde. Pe fiecre prieten nou, il iau in dinti si daca rezista, e aur curat.

V-am spus ca am luat-o razna. Si razna n-are nimic impotriva. Din contra. Razna e noua mea patrie. Asa ca daca sunteti prin preajma, sa stiti ca va iubesc. Si daca nu, tot va iubesc. Fiindca exact in aceasta clipa, mi-e inima calma si-n suflet am pace. Profitati, nu pot garanta pentru ce va fi peste 10 secunde….Acum cat sunt in Raznaland e superoferta!

Leave a Reply

