Gugali-m-as si n-am cui, gugali-m-as blogului…


Mereu am avut dubii serioase legate de impactul blogurlor, motivele pentru care oamenii ajung sa citeasca un blog sau altul si alte asemenea fleacuri. Ca o apa la moara mea stricata va dau acum cateva mostre despre motivele pentru care au ajuns oamenii la mine pe blog.  Sa te tii!

pps femei de pus sub brad

o fi vorba de femei gonflabile sau nu, imbracate sau dezbracate, 2 D 3 D , nu am habar. Cum a ajuns omul pe blogul meu iarasi nu stiu, cert este ca sigur nu-l interesa (presupun ca era un barbat…dar ma pot insela, desigur :))) Llosa sau Cehov sau Dostoievski…sau Boitan …Oricum e de retinut ca mai nou de Craciun baietii care au fost cuminti tot anul asteapta femei sub brad. Ce mai!, o minune de Craciun!

o intrebare ingenua

cate Ivona sunt pe lume

iata un subiect de meditatie adevarat. In definitiv daca avem statistici cu Marii de ce n-am avea si cu Ivone, n-est pas mon petit bijoux?

altcineva cauta Un veac de singurate de Cehov 🙂 sau Inger si demon de Eugen Lovinescu

astia au nimerit bine ca e blog despre carti, zice-se …

nume de tigrii

cred ca au fost la superoferta fiindca au intrat foarte multi cautand nume pentru acest feroce animal…eu propun Minune, Salam, Vijelie, Semafor si altele la fel de bengoase pentru bengalezi…

iluzi cu extraterestri -scris cu un i ca daca erau doi se chema ca umbla in gasca si nu era bine…

ce trebuie sa faci daca te doare maseaua ….????? Cel mai bun lucru pe care-l poti face este sa dai un search pe google si sa citesti un blog de carte, mai exact acesta. Ti se va lua durerea cu mana. O sa-ti cada toti dintii si gata si cu durerile!

omul care aduce fumul-aici probabil era un fel de combinatie intre “Omul care aduce cartea” si “Negru de fum”, banuiesc desi la fel de bine ar fi putut fi orice altceva…

carte de beton armat Ivona Boitan-daca am ajuns sa scriu o carte de beton armat sunt cineva! In curand una de fier forjat, de nichel-crom, de lemn masiv si alte asemenea materiale numai bune de construit o cariera trainica in literatura…

cum urci pe scara rulanta-alt subiect bun de meditatie si in profunda legatura cu blogul 1001 de carti. Pe scara urci cu mult curaj, cu dreptul si intr-o stare de profunda concentrare ca sa prinzi directia de deplasare a scarii.

Toti acesti oameni, intra, sunt considerati “trafic”, dar ma indoiesc sincer ca cel care cauta femei de pus sub brad a citit articolul meu despre “Sarbatoarea tapului” sau “Panataleon si vizitatoarele” sau orice altceva de pe blog…dar o sa continui sa scriu nu de alta, dar imi place….plus ca cine stie, poate voi ajunge la performanta ca unul care intra sa caute femei de pus sub brad sa fie convertit sa caute femei care citesc!

 

 

 

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Andra Pavel
    Sep 13, 2011 @ 12:09:50

    Mișto căutări, n-am ce zice. Unele cam pe lângă subiect… dar 😀

    Reply

Leave a Reply

