Fir-ati ai naibii cu melcii vostri!


http://tritonic.ro/isbn-Blocul_cas-978-973-733-288-2.htm

http://tritonic.ro/isbn-Waldemar-978-973-733-190-8.htm

http://tritonic.ro/isbn-Nopti_albe_zile_negre-973-733-054-4.htm

 

Pur si simplu ma doare sufletul cand aud ca se vand carti cu 3 lei. Acum serios, ce poti face cu 3 lei? Doua calatorii cu metroul? O cafea onorabila e de la cinci lei in sus…bine, cu 3 lei iti poti lua o posirca de la aparat…Ca sa nu mai spun ca sunt carti bune. Cartile lui Liviu Radu si ale lui Marian Coman!! Doua nume. Pentru cine are ochi de auzit si urechi de citit. Mi-e rusine ca inca nu i-am facut lui Liviu Radu nicio prezentare. Nu ca asta l-ar fi ajutat in vreun fel. Lui Marian i-am facut…Ci pentru ca intr-un fel ma inscriu in marea masa de ignoranti. Apoi ma pling ca n-am generatie de parca o generatie ti se serveste la brunch. Acum sunt doar furioasa si imi revars nervii in postul asta fiindca nu stiu ce as putea sa fac. Intamplator e vorba de doi autori care-mi plac foarte mult. In care vad valoare. Si ma intreb daca ei nu, atunci cine si daca nu acum, atunci cand? Ce sa faci in tara asta ca sa fii vandut? Ce sa faci ca sa fii apreciat suficient de mult cat sa ti se vanda un tiraj decent la un pret decent…ce inseamna decent? pai sa zicem sa nu fie o problema sa se vanda 1000 de exemplare dintr-un autor roman bun. La o tara de 23 miliaone n-ar trebui sa fie o problema. Si totusi e. Iar ca pret cred ca un 30 de lei pentru o carte e un pret onest.  Oneste pentru cine o sa ma intrebati? Ei bine, onest pentru cineva care apreciaza o carte mai mult decat o pereche de conversi, de exemplu. N-am nimic cu conversii, am si eu, sunt ok. Ii port si citesc bine mersi in ei asezata in parc pe iarba intre doi rahati de caine. De mult n-am mai fost asa nervoasa. Puneti mana si luati Liviu Radu si Marian Coman, faceti-i cadou prietenilor si celor pe care-i iubiti, deschideti-le mintea, inima, creierul, sinapsele cu o mult prea mica deschidere de buzunar.

A! Si sa nu uit! Vedeti ca mai sunt cel putin alte zece carti la reduceri care merita citite. Nu spun cine, ca va las voua bucuria. Dar daca le ghiciti, vi le confirm!

4 Comments (+add yours?)

  1. Anamaria Nedelcoff
    Aug 20, 2011 @ 06:41:37

    Îmi pare rău că ești supărată, dar te înțeleg perfect. Aceiași nervi i-am avut și eu când am văzut că unele cărți preferate de mine se vând la un preț mai mic decât o bere.
    M-am enervat și mai tare zilele trecute, când, venind acasă cu brațele încărcate de cărți de la o librărie, două persoane – tinere, foarte tinere – de la care aveam pretenții, au început să râdă: ”Tu chiar ai dat atâția bani pe cărțile alea? Și tu CHIAR le citești? Adică mai sunt oameni care și citesc? Și mai dau și bani pentru asta? Ești nebună!”
    Degeaba am încercat să le explic faptul că cea mai mare dovadă de respect față de un autor – oricare ar fi el – este să-i cumperi cărțile. Și că da, sunt oameni care mai citesc și găsesc în asta plăcere, relaxare, zâmbet. Nu m-au înțeles și nici nu am pretenția să mă mai înțeleagă vreodată.
    Soluția pentru scriitori ar fi să plece din țară, sunt sigură că în alte părți, așa cum se întâmplă cu valorile noastre românești de obicei, vor fi mai mult decât apreciați. Păcat, mare păcat!

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Aug 20, 2011 @ 07:23:06

      Eu totusi cred ca lucrurile se vor aranja si la noi. Ca scriitor e greu sa pleci fiindca nimic nu cred ca te leaga mai tare ca limba in care te-ai nascut….

      Reply

  2. gabor timeea
    Sep 05, 2011 @ 20:09:52

    Tare ma tem ca volumele de la Reduceri sunt cele de care Editura incearca disperata sa mai “scape”, oricum nu sa ne faca noua o bucurie imensa. In ce priveste “Tritonic”, se pare ca are vanzari sub nivelul admis, zic gurile rele. Si stiti de ce?? Pt ca au un mic grup de “scriitori” autohtoni care-au acaparat piatza, si nu-i cumpara nimeni, dar ei nu promoveaza alti scriitori mai buni de pe la noi, desi se gasesc. Traducand pe bani grei scriitori straini, Tritonic incearca sa creeze un echilibru, dar nu prea merge…

    Reply

Leave a Reply

