m-am inecat ca tiganul la mall


Fara nicio legatura cu ce vreau sa va spun mai jos. Cineva a ajuns la mine pe blog fiindca vroia sa afle mai multe despre Crima si pedeapsa de Marquez.

Mergeam pe strada, intr-o masina si ma uitam la oameni. Unul trecea strada. Unul ducea un caine in lesa. Doi care se pupau. Un gunoier tragea plictitist de un tomberon. Si nu stiu de ce, am avut asa senzatia ca se crapa realitatea asta-n doua. Am avut senzatia fizica – e doar un joc, un RPG, o scena din Simms. Si ca nimic din toate acestea nu e real. A fost ceva straniu si mi se parea ca inteleg ceva. Ca un alt Univers mi se deschide, ca portile catre castelul intelegerii mi se ridica trase de franghii de oboseala…Eu mi-am explicat aceasta stranie perceptie deformata ca fiind un efect al oboselii din ultima vreme. Am mai trait senzatia asta in vis. De cate ori sunt gata sa pricep ceva important, ma trezesc. Dar n-am adormit in taxi, oricat de obosita eram, n-am adormit, de asta sunt sigura… Stiam ca sunt in taxi, stiam unde ma duc, de ce…Cand mai aveam putin si eram gata sa pricep ce se intampla, bang!, am ajuns la Mall. Aparatul de taxat s-a oprit. Si eu a trebuit sa platesc. Intrasem din nou in RPG.  Eram si eu doamna Simms. Cand sa aflu tainele Universului…am ajuns la Mall. Daca nu era apartul ala….acum scriam un post despre realitatile paralele…mai bine ma duceam la mallul din Baneasa…

5 Comments (+add yours?)

  1. Ada Pavel
    Apr 05, 2011 @ 17:27:30

    Oh, Marquez , crimă și pedeapsă…
    Fir-ar… Și când vrei să ajungi mai repede, merge pe rute ocolitoare 😀

    Reply

  2. Trackback: Cu arma la vedere!
  3. Magykhurin
    Apr 05, 2011 @ 19:47:49

    Eh, e clara treaba… Dar ma gandesc si eu la un lucru: nu cred ca ati fi putut adormi mergand cu taxiul pe un drum romanesc. Iar daca ati fi facut-o, cu putin ghinion, nu mai era nevoie sa ajungeti in Islanda pentru a vizita centrul Pamantului 😆 Se gasesc cratere destul si pe strazile din draga noastra patrie…

    Reply

  4. Vania
    Apr 07, 2011 @ 06:10:56

    Şi se îneacă mulţi ţigani la Mall?…

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Apr 07, 2011 @ 20:30:36

      a)nu destui b) prea multi c)cine mai stie d) la ultimul recensamant cica niciunul
      Pot fi corecte un raspuns, toate, niciunul.
      Timp de lucru: nelimitat

      Reply

Leave a Reply

