Fara reviste!


Astazi ca tot e 8 martie mi-am facut un cadou. Mi-am luat iremediabil “la revedere” de la toate revistele pentru femei. Pina cand nu vor concepe ca o femeie e mai mult decat un ruj si o rochie, prefer ca de banii de reviste sa imi cumpar o carte. Dupa parerea mea cititul unei reviste de femei e ca zapatul la tv. Nu te alegi cu nimic decat cu oboseala si un sentiment de frustrare…

Cum as vedea eu o revista pentru femei? Tot ceea ce e continut acum as baga la “umplutura”, iar la continut as baga interviuri cu femei…altele decat modele, cantarete, top modele etc. Sunt o gramada de femei medic, avocat, profesor…foarte intersante. As cauta femei de genul Ana Aslan, femei care nu s-au multumit sa treaca prin viata  doar ca sa lase in urma ” mult praf pe drum si o dara de parfum”, vorba cantecului.

As scrie mult si pe larg despre concerte, expozitii si carti. Oare nu e asta una din trasaturile definitorii ale feminitatii? De ce nu putem extinde ideea de imprimeu frumos la cea de tablou frumos?  E minunat sa ne alegem inele frumoase si cercei frumosi etc dar daca iti cultivi ochiul e parca nitel mai bine…

As mai cuprinde la sumar si descoperiri stiintifice recente fiindca nu mi se pare ca e musai sa fii complet atehnica daca esti femeie. Singur, nu te pune nimeni sa iti iei salopeta si sa surubaresti data cu ulei din cap pina-n picioare dar poate ca nu e lipsit de interes sa citesti de exemplu daca teleportarea are sau nu date stiintifice si daca va fi sau nu posibila vreodata. Sau telekinezia. Sau alte asa zise chestiuni SF din care pe zice ce trece se elimina F-ul.

La capitolul sot, copii as scoate toate articolele acelea care vorbesc doct despre “trebuie sa ” …Urasc sfaturile. Nu le da oamenilor sfaturi.Daca le dai sfaturi, ii spui, ii dresezi, ii obisnuiesti sa ia totul de-a gata… Da-le situatii de viata. intamplari prin care semeni de-ai lor au trecut …Si lasa-i sa-si ia singuri ce cred de cuvinta.  Dar sigur toate astea sunt aiureli de opt martie…. Nici nu stiu daca ar citi cineva o revista de acest gen….Dar mi-ar placea sa apuc sa traiesc intr-o lume in care femeile nu simt nevoia sa se expuna  si sa se supuna doar ca sa convinga pe cineva ca sunt femei.

Pina atunci, dupa cum spuneam, renunt la reviste. Decat sa iei trei reviste proaste, mai bine iti iei o carte buna.

8 Comments (+add yours?)

  1. Trackback: Un 8 martie veşnic, vă doresc! | [D][S][N] – Blog by Dragoş Sorin Nicula
  2. Ada Pavel
    Mar 08, 2011 @ 19:44:31

    Crede-mă, începusem să citesc postarea pe telefon și nu am reușit să renunț 🙂
    Reviste nu îmi cumpăr. Mi se par pierdere de vreme. O, mai puțin Flacăra, pe care am cumpărat-o în mai multe luni.
    La mulți ani, mămică dulce și scriitoare 😀

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Mar 08, 2011 @ 21:18:19

      Multumesc Ada! Ne facem noi doua o revista. Pe care o si scriem o si citim :)))tot noi doua ….La multi ani!

      Reply

  3. Vania
    Mar 10, 2011 @ 19:42:32

    Eu am zis tuturor că, decât să-şi ia reviste pentru femei, mai bine caută publicaţii despre pisici!

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Mar 12, 2011 @ 08:54:32

      Vania, just. Si daca n-au pisici, sa-si cumpere! Ca sa aiba si motiv sa citeasca reviste despre pisici!

      Reply

  4. Trackback: Oare ce merită? | Ada Pavel
  5. Trackback: Iubire de primăvară | Ada Pavel
  6. Trackback: Un 8 martie veşnic, vă doresc!

Leave a Reply

