Vanatorii de zmeie-Khaled Hosseini


Am stat si m-am gandit care ar fi cartea care imi sugereaza mie cel mai bine primavara. Adica sentimentul acela ca viata incepe sa curga cu putere, ca arterele si venele se dezmortesc si totul te impinge catre in sus. Si nu stiu cum dar mi-a venit in minte Vanatorii de zmeie a lui Khaled Hosseini.

Poate din cauza acelei imagini a concursului cu zmeie. Poate din cauza sentimenentului de la final ca pina la urma prietenia ne ramane orice ar fi  si ca in lumea asta in ciuda tuturor mizeriilor exista si putin loc pentru iubire si intelegere. Poate fiindca e acea tema a minciuni si a unei lasitati care te roade toata viata si pe care pina la urma e posibil sa o depasesti. Sau sa o accepti ca facand parte din tine.

Cartea asta pare ca tine un permenent balans intre iarna si primavara. Ca atunci cand sunt doua zile geroase si apoi apare brusc soarele penru ca apoi iarna sa recastige teren. Si tot asa. Pina la final cand ne concentram pe soare.

Sub nicio forma nu va recomand filmul facut dupa carte. Pina si acum ma enerveaza ca imi vin intai imagini din film si abia apoi reusesc sa recuperez eu imaginile pe care mi le-a generat autorul prin cuvinte. Eu una as reduce drastic numarul filmelor facute dupa carti.

Asa ca va las sa va ganditi care e optiunea voastra de carte care va da cel mai intens sentimentul de primavara si daca aveti chef, spuneti-mi si mie!

Leave a Reply

