O scriere care mi-a placut…


http://emapirciu.blogspot.com/2010/11/cu-sange-rece-si-albastru-ivona-boitan.html

Ma bucur tare mult cand cineva nu doar ca imi citeste cartea dar mai simte si nevoia sa scrie despre ea, sa o recomande. Ma simt de fiecare data bucuroasa ca o mama careia doamna invatatoare ii spune ca fiul ei a facut bastonase frumoase. Daca ar sti ei cititorii ce putere au asupra autorilor…dar psss! nu suflati o vorba ca apoi li se suie la cap si vor carti pe comanda 🙂 Dar de fapt chiar vor carti pe comanda….se cheama “produs marketat”. Intelegem adicatelea ce vrea sa citeasca cititorul si aia ii servim. Vampiri, scoli de magie si bune maniere etc etc

Nu e cazul cartii la care se refera Ema. Nu e o carte usor de marketat (pietuit? ar merge? :)) . Nu e o carte pe care publicul o asteapta. sau pentru care e pregatiti. Sincera sa fiu nici eu nu am fost pregatita pentru ea. Am scris-o din disperare. Si din teama ca lumea mea se schimba si eu nu inteleg nimic din ea.  Asa ca am scris cartea asta ca sa ma linistesc singura. Nu conteaza ca nu intelegi mare lucru atata vreme cat “Simti enorm si vaz monstruos”.

Leave a Reply

