Manati mai hai hai!


Pentru ca nu l-am rugat mare lucru pe Mos Craciun, am sa-i cer cate cevauri  Anului Nou. In primul rand sa-mi pastrez tot anul care vine starea asta de bine. Ma trezesc vesela si plina de energie dimineata si zau ca-mi place.

Il mai rog pe Anul Nou daca poate sa distruga toate gastile literare si sa ti se recunoasca valorea fara sa fii obligat sa pupi in cur pe unul si pe altul. Nu ca as avea ceva impotriva pupatului in cur ca obicei stramosesc. Doar ca in orice forma de arta acest sport te transforma in eunuc si asta dauneaza grav calitatii actului artistic.

I-as mai cere Anului Nou sa ma inconjoare de oameni care nu se oripileaza cand aud ca ma duc duminica la Biserica. Da, ma duc si ma simt bine. De ce oare daca mergi in club esti privit ca fiind “cool” si daca mergi la Biserica ca fiind o baba imbrobodita.

In plus de asta as mai vrea ca oamenilor sa le mearga bine, sa fie calmi, atenti si sa nu se injure din orice nimic. Si daca nu e posibila treaba asta cu toata lumea atunci macar cu cei care sunt in jurul meu sa fie asa.

Evident Anul Nou nu trebuie sa uite nici de sursa de inspiratie. Sa o pastreze in continuare bine mersi.

Mai cer, daca nu cer prea mult, sa scapam de obseseia sanatatii. Sa ma scuteasca cu discutii despre bio si ne bio, acizi saturati si nesaturati, omega 3 si omega 313 care intoarce in Berceni.

Cam asta ar fi.  Asta si cele 100 de dorinte secrete, bineinteles.

Va doresc un an bun!

Ia mai manati mai hai hai!

8 Comments (+add yours?)

  1. cristiangheorghe
    Dec 31, 2010 @ 10:37:29

    Amen!

    La mulți ani!

    Reply

  2. Ada Pavel
    Dec 31, 2010 @ 14:35:34

    o sută? 🙂
    La multi ani, Ivona, și să se împlinească toate! 🙂 Plus cele 100 😛

    Reply

  3. Vania
    Jan 04, 2011 @ 10:41:40

    La multi ani! (De 4 ianuarie…)

    Reply

  4. Trackback: Cu juma de neuron… « Oana Stoica Mujea
  5. ivona
    Jan 06, 2011 @ 07:42:14

    Multumesc Oana!

    Reply

  6. Laura Frunza
    Jan 07, 2011 @ 12:09:18

    Sunt de acord cu ce ai spus referitor la sanatate, una e sa ai grija de sanatatea ta intr-un mod responsabil si alta e sa devii obsedat. Am avut senzatia ca anul 2010 a fost un an isteric din punctul asta de vedere. Evident ca fiecare face ce vrea cu viata si sanatatea lui dar ar fi atat de grozav daca ar renunta la atitudinea de martor al lui iehova si m-ar lasa sa iau propriile decizii. Si apropo, felicitari ca te duci duminica la Biserica, nu vad de ce lumea ar stramba din nas auzind asta. Cei care o fac sunt fie atei, fie cretini, fie de-amandoua. La multi pentru ziua ta, imi cer scuze ca nu ti-am dat mail sau nu ti-am scris pe wall pe facebook, dar m-am gandit la tine. Multa bafta in noul si la mai multe carti bune!

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jan 07, 2011 @ 12:24:42

      Laura, daca te-ai gandit la mine e mai mult decat suficient! Cred ca o atitudine echilibrata e cel mai greu lucru de avut in viata asta. Si mi se pare ca nu facem decat sa sarim dintr-o extrema in alta. Sper sa ma insel si de vina sa fie ochiul meu care lumineaza aiurea 🙂

      Reply

Leave a Reply

