De Craciun suntem toti copii


E mult mai greu sa vinzi o carte decat sa o scrii. Dar paradoxal, poate fi placut. Astazi am inghetat doua ore de la 10-12 la Sala Dalles. Nu asta a fost partea placuta, partea placuta e mai incolo 🙂 Timp in care am vandut doua bucati din Craciunul Mincinosilor si una din Intamplari din gradina cu pisici.

Am avut ocazia sa constat ca multe mamici sunt mai doritoare sa le cumpere copiiilor lor acadele frumos colorate cu tot feluri de vopseluri amestecate pe vapor sau in bucataria chinezului, acadele fara nicio atestare a locului de unde provin, a compozitiei etc decat o carte care costa doar 15 lei. Le-am lasat la pretul acesta tocmai fiindca e targ. Bine, bine, unde e partea frumoasa?

Partea frumoasa este ca oamenii sunt voiosi , ca in general sunt bucrosi sa ia mici flecusteturi pentru cei dragi, ca  pe fata lor se citeste ca in luna aceasta se intorc din nou la copilarie si nu mai conteaza nimic, nici criza, nici valiza. Totul e bine cand ai cinci ani, nu-i asa?

Asa ca vand nu vand, e fain in decebrie la Targul de Craciun de la Sala Dalles. Si cumparati nu cumparati ati putea veni si voi. Ma gasiti undeva in fund. Stau pe fundul meu  si-n fundul salii. La parter.

3 Comments (+add yours?)

  1. magykhurin
    Dec 03, 2010 @ 15:46:31

    HA! Vin si eu, primiti colindatorii 😆 ?

    Reply

  2. Trackback: :) « Ank P

Leave a Reply

