Concert pian


http://www.eventim.ro/ro/bilete/stagiune-sala-radio-octombrie-decembrie-bucuresti-238773/performance.html#

Prima oara am fost la un concert de muzica clasica prin clasa a cincea a sasea nu mai tin minte exact. Sora-mea m-a tarat dupa ea. Singurul argument pentru mine era ca voi fi in compania sora-mii si a colegilor ei, toti cu sapte ani mai mari decat mine, deci toti niste dumnezei inaccesibili. Am ascultat Anotimpurile. Mi-au placut suficient de mult cat sa nu ma foiesc pe scaun decat de 80 de ori pe minut. Cu toate acestea am revenit. Cred ca dintr-un soi de snobism, initial…ma simteam importanta sa spun ca ascult muzica clasica. Apoi insa am inceput sa stiu bucati intregi pe dinafara. Le mai stiu si azi cu toate ca imi gasesc din ce in ce mai rar linistea interioara necesara. E un cerc vicios, ma linisteste daca o ascult dar trebuie sa fiu cat de cat calma ca sa ma pun pe ascultat. In fine, nu despre mine si amintirile mee din copilarie vroiam eu sa va povestesc. Ci despre concertul de pian de joi, la care eu din pacate nu am sa ajung fiindca muncesc dar am sa-mi trimit cateva iscoade. Cumnata, mama si copiii 🙂 Inca mai sunt bilete si un bilet costa doar 20 de lei. Asa ca va indemn pe toti cei care sunteti prin Bucuresti si liberi de la ora 19 sa mergeti.

 Concert de pian Sergiu Tuhuţiu & Friends detalii pe siteul oficial http://sergiutuhutiu.wordpress.com/

7 Comments (+add yours?)

  1. magykhurin
    Nov 29, 2010 @ 16:54:59

    Pentru pian il prefer pe Richard Clayderman… sau Howard Shore, amandoi sunt exceptionali!

    Reply

  2. Trackback: CRĂCIUNUL MINCINOŞILOR, de Ivona Boitan « Book's Kingdom
  3. Trackback: O lună de… zile « Ada Pavel
  4. Trackback: Craciunul Mincinosilor « Otilia Pavel
  5. Trackback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoyng(I) « Vlady8
  6. Trackback: In the fucking romania, the fucking contest is fucking annoying(I) « Vlady8

Leave a Reply

