Clubul seniorilor si “Craciunul mincinosilor”


Acum ma pregatesc sa merg la intalnirea de la Clubul Pensionarilor din Sectorul 1, unde le voi vorbi despre Craciunul Mincinosilor si cu ajutorul lui Dumnezeu le voi si vinde cateva carticele pentru nepotei. Mi-e putin teama fiindca pina acum nu am vorbit decat la turneul din licee si banuiesc ca aici va fi diferit. Sper sa nu scap vreun “futui”, “cacat” sau “am pus-o” fiindca la mine din pacate oralitate e debordanta si functioneaza dupa niste legi ale ei. Intru intr-un fel de transa, ma concentrez numai pe ideea pe care o am de spus si de multe ori nu aleg cele mai academice cuvinte. Cred ca este pur si simplu o reactie de fronda la limbajul de lemn in care am crescut pina la 20 de ani. Si acum exista pe youtube o postare de la un liceu, nu stiu exact, cred ca era de la Scoala Centrala, cand am spus ” what a fuck” …deci tineti-mi pumnii sa nu ma fac de ras mai ales ca intalnirea asta a fost aranjata de Candice, o stiti… Candice cu “Intamplari din gradina cu pisici”. Si nu as vrea sa imi spuna ca i-am socat seniorii 🙂 Deci, tineti-mi pumnii! Si evident comandati pe mail “Craciunul Mincinosilor” la Oana  oanastoicamujea@yahoo.com sau la mine ivonacodruta@uahoo.co.uk 

Sa va dea Dumnezeu o zi faina, faina!

3 Comments (+add yours?)

  1. Vlady8
    Nov 25, 2010 @ 13:35:16

    Mult succes!

    Reply

  2. magykhurin
    Nov 25, 2010 @ 19:38:53

    Ha, nu numai dv. aveti un limbaj colorat 😆

    Reply

  3. testoasadeserviciu
    Nov 26, 2010 @ 07:36:08

    Multumesc, a fost bine! Povestesc imediat…

    Reply

Leave a Reply

