Craciun cu mincinosi si pisici!


Craciunul Mincinosilor este o actiune de guerilla a mea si a Oanei. Am vrut sa incercam marea cu degetul si piata de carte pe cont propriu. Pina la urma e normal sa vrei sa intelegi o piata pe care activezi. In ziua de azi autorul e mai mult decat un individ talentat inchis intr-un turn de fildes, e un produs de marketing. Si cartea dar si autorul…

Ieri m-a luat cu ameteala la Gaudeammus. Habar n-am cate edituri erau acolo. Cata frunza si iarba…Cate titluri, nu mai spun. Recunosc, am avut un moment cand m-am gandit ca ne-a mincat undeva sa ne aruncam in aceasta mare. Apoi insa mi-am revenit. Si mi-am spus ca merita sa vedem de ce suntem in stare. Avem aproape o mie de exemplare de vandut de miercuri intr-o luna. Inca nu avem un contract cu un distribuitor si stam si ne intrebam daca sa facem unul, avand in vedere ca pretul cartii creste foarte mult si ca timpul de vanzare e foarte scurt. Distribuitorii nu garanteaza nicio vanzare. Iti poti primi tirajul retur.

 Dar suntem foarte optimiste. Poate inconstiente. Poate idioate. Dar foarte bucuroase si curioase. Acest proiect a fost o infuzie de energie. Chiar vreau sa vad ce se intampla de aici inainte. Inutil sa spun ca orice ajutor, de orice fel, e binevenit.

Cert este ca si eu si Oana credem in acest proiect numit “Craciunul Mincinosilor” si mai ales ca e un debut norocos. In plus de asta, ne-am unit puterile si cu buna noastra Candice in a carei carticica cu pisici credem. Povestiri din gradina cu pisici.  Si uite asa, ne tinem de manute si ne propunem sa umplem Romania cu povesti frumoase. O fi posibil? Va tin la curent….alternativ, cu Oana.

7 Comments (+add yours?)

  1. Magykhurin
    Nov 22, 2010 @ 21:05:46

    Deci, in primul rand felicitari pentru Gaudeamus! Am auzit ca a mers tare bine pentru Tritonic si stiu ca ati fost prezenta! Imi pare rau ca am ratat targul, mai ales ca am multe carti lipsa din colectii…
    Oricum, in al doilea rand, ma intrebam daca aceasta carte, Craciunul mincinosilor, se poate recenza. Ar fi tare haios sa pun un astfel de articol pe blog :))

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Nov 22, 2010 @ 21:15:53

      Multam fain de felicitari! A fost bine la Gaudeamus. Normal ca se poate recenza. Doar ca trebuie sa-ti trimit una ca sa o poti citi, nu? Da-mi te rog adresa pe mail si-ti trimit una prin posta.

      Reply

  2. magykhurin
    Nov 22, 2010 @ 21:41:38

    Eu am trimis mailul, dar am primit un failure notice. Imi puteti spune va rog daca l-ati primit? Am trimis pe adresa de pe blogul Oanei, cea cu yahoo.co.uk.

    Reply

  3. Trackback: Gaudeamus « Vlady8
  4. Trackback: Cină romantică | Ioan Usca
  5. Trackback: Intrarea III « Vlady8

Leave a Reply

