Top 5 -Leapsa de la Ada


Am primit o leapsa de la Ada Pavel. Cele mai cele 5 carti. M-am gandit mult. Si iarasi m-am gandit. Greu. Foarte greu. Pentru ca eu inca nu am scris decat patru 🙂 Glumesc. Am sa fac unul de autori, dar chiar si asa e greu. 

Cehov-Povestirile

Marquez-Un veac de singuratate, Dragostea in vremea holerei

Llosa-Povestasul, Matusa Iulia si Condeierul, Razboiul sfarsitului lumii, Sarbatoarea Tapului, Pantaleon si vizitatoarele…

Dostoievski-Idiotul, Fratii Karamazov, Crima si pedeapsa, Inger si demon….

Luis Sepulveda-Batranul care citea romane de dragoste

In cazul lui Sepulveda e doar aceasta carte, in cazul celorlati mi-ar fi foarte greu sa numesc una…

Adei trebuie sa-i multumesc pentru aceasta leapsa si pentru ca intr-un top 5 m-a pus pe locul 7 🙂 dar m-a pus 🙂 Chair daca stiu ca a facut-o subiectiv, tot ii multumesc. Sau poate cu atat mai mult. Ca unde-i subiectivism, e iubire si treaba asta e chiar mai importanta!

9 Comments (+add yours?)

  1. Ada Pavel
    Oct 29, 2010 @ 12:28:27

    Deci chiar mă supăr. Nu am un top. Chiar nu aș fi stiut pe cine pe ce loc să pun…. Nu am vurt să te supăr.
    Multumesc pt că ai rezolvat leapșa 😉

    Reply

  2. Vania
    Oct 29, 2010 @ 15:58:20

    Dacă mă pune pe mine cineva pe locul 7 zboară instantaneu din blogroll…

    Cât despre Marquez, zic că-i ca Marin Preda, în sensul că n-am reuşit să citesc mai mult de 30 de pagini.

    Reply

  3. Vania
    Oct 29, 2010 @ 18:26:07

    O fi chestie de zodie.

    Reply

  4. Trackback: Recordul | Ioan Usca
  5. Ada Pavel
    Oct 30, 2010 @ 17:16:37

    si eu is vărsător 😛 Si am reusit să citesc o carte de Marquez. Dar Preda mi s-a părut prea..complicat.

    Reply

  6. Trackback: Fără voie « Ada Pavel's Blog

Leave a Reply

