ca un idiot


Azi n-am chef nici eu de povestile mele asa ca va las cu o povestire zen culeasa de Anthony de Mello. E cu ploaie, prosti si revelatii deci numai buna pentru ziua de azi.

“Un guru i-a promis unui scolastic ca ii va face o revelatie mai presus de tot ceea ce contin scripturile.Tulburat, savantul l-a intrebat in ce consta revelatia.

-Du-te in ploaie, ridica-ti capul si bratele catre cer si asa vei gasi prima revelatie.

A doua zi, eruditul s-a prezentat la raport.

-Am facut cum mi-ai spus. Apa mi-a intrat pe gat si m-am muiat tot. M-am simtit ca un idiot.

-Trebuie sa recunosti ca pentru prima zi este o revelatie destul de importanta, nu ti se pare?”

Ca sa fiu sincera, eu am revelatia asta destul de des si nu doar cand ploua…

7 Comments (+add yours?)

  1. cristiangheorghe
    Sep 21, 2010 @ 06:24:33

    Am notat-o! 😀

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Sep 21, 2010 @ 11:53:18

    Cristian, bine ai facut!

    Reply

  3. Ada Pavel
    Sep 21, 2010 @ 19:10:12

    E bine că a aflat. Sunt mulți care nu reușesc.
    Dar ce e cu pesimismul ăsta pe tine în ultima vreme? SM-ul e de vină. Să vezi ce le fac…

    Reply

  4. testoasadeserviciu
    Sep 21, 2010 @ 20:17:06

    Ada, nu prea imi dau seama ce numesti tu pesimism 🙂

    Reply

  5. Ada Pavel
    Sep 22, 2010 @ 15:03:26

    pai asa, că nu ai chef si stare… 😀
    Probabil am folosit gresit termenul. Nu pesimism, ci.. nu știu acum. După teme la toate limbile posibile, nu mai stiu nimic 😀

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Sep 22, 2010 @ 15:05:56

      am multe de facut, am inceput serviciul…dar nu-s plictisita doar preocupata…succes la scoala!

      Reply

  6. Ada Pavel
    Sep 22, 2010 @ 15:11:25

    multumesc la fel!

    Reply

Leave a Reply

