Exista viata dupa Satu Mare?


Am intrat intr-un hiatus post Satu Mare. Dupa doua zile de stat mereu cu Crina, Oana, Darius, Marian  & co m-am trezit singura. Parca nu mi-am gasit locul. Singurul lucrur care mi-a amintit de SM a fost vremea. Ploua si e recisor. Acolo a fost de altel rece de-a binelea ceea ce mi-a dat ocazia de ma imbraca in straie noi din cap pina-n picioare.

Oana a fost ca de obicei la inaltime. O iubeste SM nu gluma. Adevaru’ e ca are talentul rarisim de a fi apropiata, calda, si in acelasi timp interesanta, aparte. Nu spun mai multe fiindca mi-e ca apoi si-o ia in cap si n-as vrea sa o stric. Mai ales nu acum cand tocmai ne laudam ca dam drumul unui proiect comun. Ba da, ceva tot mai spun. Spun ca mi s-a lipit de suflet ca marca de scrisoare, vorba poetului 🙂

La SM am vazut si eu ce inseamna coada la autograf. Pentru asta bineinteles trebuie sa-i facem laudatio Crinei care a organizat evenimentul pina in cele mai mici detalii. Din pacate nu am avut cu ce s-o rasplatim, decat numai cu foarte multa iubire si-un loc in inima noastra, pe care de altfel, oricum il avea.

Orasul SM e minunat. Linistit, aer nemtesc, oameni pasnici si calzi. M-am simtit pe strazile lui ca pestele in apa. M-a frapata numarul mare de cafenele, baruri, restaurante. Cele mai multe cochete, cu un aer ingrijit, occidental. E un oras care te invita sa fii boem, sa stai la taclale cu prietenii. Din pacate, satmarenii sunt suparat ca nu se intampla mare lucru. Dupa parerea mea de bucurestean cu creierul trepanat, sa traiesti o viata simpla si echilibrata, e mare lucru.

Singura problema, e ca e foarte departe de Bucuresti si nu putem merge mai des. Dar cine stie, daca vanzarile vor fi bune, poate ne luam un avion impreuna, Oana si cu mine…

Va las cu ce a spus Oana. Si Crina…

http://oanastoicamujea1.wordpress.com/

http://satmareanca.wordpress.com/

http://www.satmareanul.net/2010/09/18/oana-stoca-mujea-si-ivona-boitan-la-satu-mare/

http://www.gazetanord-vest.ro/2010/09/17/dubla-lansare-de-carte-la-satu-mare/

13 Comments (+add yours?)

  1. Oana
    Sep 19, 2010 @ 17:20:27

    Hmmm, stii ca mie imi place sa fiu injurata, ma simt mai bine asa. La naiba 😀

    Reply

  2. cristiangheorghe
    Sep 19, 2010 @ 18:36:40

    Hm, cum o să botezați avionu? IvOana Air? 😀

    Reply

  3. Satmareanca
    Sep 19, 2010 @ 18:41:29

    Phoai, ce frumos ai scris despre Sătmar 🙂

    Merci pentru link, dar eu n-am scris nimic . Doar dacă nu cumva am uitat şi e invizibilă postarea 😀

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Sep 20, 2010 @ 04:45:18

      Pai daca mi-o placut cum puteam scrie altfel decat frumos 🙂 plus ca tu stii ca io in general scriu frumos 🙂 Am doua calitati, scriu frumos si sunt modesta 🙂

      Reply

  4. Trackback: Wow! Unbelievable :) « Sătmăreanca
  5. Darius
    Sep 19, 2010 @ 19:33:34

    Mai des sau mai putin des, de doua trei ori pe an tot puteti sa mai scrieti cate o carte. Io am ajuns pe la jumatatea cartii albastre si pot deocamdata sa spun un singur lucru: n-am citit de foarte mult timp o juma de carte fara sa ma opresc.

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Sep 20, 2010 @ 10:41:59

      Darius, de doua trei ori pe an o carte, e mult din punctul meu de vedere. Al oanei nu stiu…da ce, fara carti nu ne primiti, doar asa la un pahar de vorba?

      Reply

  6. laurentiu
    Sep 20, 2010 @ 02:17:38

    V- AM VAZUT LA TV FETELOR!!!!AM SI SUNAT PTR CARTE DAR NU V-AM PRINS!LE GASESC EU IN LIBRARIE!SA MAI VENITI!

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Sep 20, 2010 @ 10:43:11

      Laurentiu, deci tu erai acela care s-a uitat? 🙂 Imi pare rau ca nu ai putut intra in dircet, mai ales ca mai aveam o carte de dat…

      Reply

  7. Otto Pop
    Sep 22, 2010 @ 07:09:09

    Frumoase cuvinte despre Satu Mare 🙂

    Reply

Leave a Reply

