Tanti Jeni a scos untul din mine


http://cantinasociala.wordpress.com/2010/09/16/guest-star-day-ivona-boitan/

Se doovedeste adevarata vorba aceea conform careia cine cauta, gaseste. Tanti Jeni de la Cantina Sociala si-a propus musai musai sa imi gaseasca o latura culinara. Degeaba i-am zis eu ca cel mult pot sa citesc o carte de bucate, sa admir pozele daca are si sa ma duc la cel mai apropiat restaurant si sa comand ce am citit. Dinsa ca nu si nu. Pina la urma am cedat. Ce a iesit? Au iesit niste papanasi cu branza, si o conopida la cuptor. Ceva bun. Zic eu. Acum spuneti si voi…Pina ma intorc de la Satu Mare gatiti-le si spuneti-mi daca v-au placut. Daca nu v-au placut, nu-mi spuneti. Reclamatiile direct la Tanti Jeni ca dansa m-a fortat!

6 Comments (+add yours?)

  1. cristiangheorghe
    Sep 16, 2010 @ 10:03:51

    Ivona, mulțumim! Taaare bun meniu! Și să știi că m-am liniștit: deci Geta Maneaua a murit doar în visu lu băiatu ăla care cântă. Io zic că e de bine! 😀

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Sep 16, 2010 @ 10:24:34

      Da Cristi, si eu m-am temut ca am ramas fara…far Geta, hai mai treaca mearga dar fara manea …viata fara manea e pustiu , vorba poetului 🙂

      Reply

  2. Zana Eficientei
    Sep 16, 2010 @ 18:37:39

    doamna Ivona, ma adresez si la dv., ca astia de la cantina au mancat toti papanasii aia buni 🙂 oricum, multumim frumos pentru tot (chiar si pentru necrologu’ lu’ geta 🙂 )

    Reply

  3. Trackback: Septembrie | Ioan Usca
  4. Trackback: Zmeul (II) | Gabriela Savitsky

Leave a Reply

