Cititul ca reflex al nemultumirii. Spun, nu…


Am asistat la o discutie, (mai sincer ar fi sa spun ca am tras cu urechea, dar fie, am asistat 🙂 ) in care se discuta despre faptul ca cititul este un reflex al nefericirii. Ca numai oamenii nemultumiti de viata lor citesc. Hm….E si adevarat si fals in acelasi timp. Cand citesti te cufunzi in alt univers. Ajungi sa gandesti cu gandurile altcuiva, foloseste altfel cuvintele, topica e alta. Cu cat autorul e mai bun cu atat mai tare iti modeleaza creierul. (cu toate ca din pacate si autorii prosti ti-l modeleaza…)Deci, da, e adevarat. Pe de alta parte, sa vrei mai mult, sau altceva nu inseamna ca renunti la viata ta si te dezici de ea. Odata inchise copertele cartii, pastrezi ceva din ceea ce ai citit in tine, daca nu cumva ai citit degeaba sau o carte proasta, dar te reintorci la gesturile tale, la cuvintele tale, la obisnuintele tale. Poate putin transformat. Poate ca dupa aceea intreg universul tau va fi modelat de ceea ce ai citit. Dar nu inseamna ca te dezici de viata ta. Ca vrei s-o fentezi…Plus ca daca toti nefericitii si nemultumitii ar citi, Romania ar fi o tara de oameni culti. Sau invers, avand in vedere cat de putina lume citeste, am putea trage concluzia ca Romania e o tara de oameni foarte multumiti de vietile lor. O, da!Evrika!

10 Comments (+add yours?)

  1. cristiangheorghe
    Sep 11, 2010 @ 10:13:48

    Deci din această dilemă nu putem ieși! 😀

    Reply

  2. Oana
    Sep 12, 2010 @ 14:11:54

    Numai idiotii au pareri din astea, ca sa se scuze ca nu citesc. Parerea mea

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Sep 12, 2010 @ 16:25:27

      Oana, oare mai simte cineva nevoia sa se scuze ca nu citeste? Traim noi in lumea in care sa iti fie rusine ca nu citesti? Poate sa iti fie rusine ca nu ai ultimul tip de Mertz sau ultimul model de tf …

      Reply

  3. Oana
    Sep 12, 2010 @ 16:26:16

    Am mai vazut oameni carora le e rusine ca nu citesc, dar le e prea lene sa indrepte asta.

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Sep 12, 2010 @ 16:33:57

      Oana si eu am vazut obezi care maninca tavi intregi de prajituri 🙂 asa ca da, s-ar putea sa ai dreptate. Aici vroiai sa ma aduci, nu? Ca m-ai incoltit cu Lala….

      Reply

  4. Oana
    Sep 12, 2010 @ 16:29:01

    Hai s-o luam altfel, deci eu is cea mai fericita de pe pamant si in cazul asta nu-mi mai trebuie sa citesc. Si ce dracu’ fac cu atata fericire, ca sex non-stop nu pot, nici sa urlu la luna toata ziua, ca iese soarele pana la urma. Presupun ca si fericitii mai simt nevoia sa iasa din fericire. Asta e o prostie. Eu citesc si fericita si nefericita. Aici e vorba de placerea de-a lectura, de-a vedea ce-a mai zis si alt prost, ca nu le-oi sti tu pe toate oricat de fericit ai fi. Na ca m-am enervat. Deci aia sau alea erau niste ciobani care mancau mici, beau bere si ascultau manele. fireste ca oamenii erau nefericiti, toti prostii sunt. Gata, tac ca explodez.

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Sep 12, 2010 @ 16:32:25

      Lala, daca stiam ca iti cauzez 🙂 nu mai scriam naiba postul sau sa zic mai bine prostul 🙂 cu regret! promit sa nu mai gresesc 🙂 sau daca gresesc, sa platesc domnule, ca asa e corect!

      Reply

  5. Oana
    Sep 12, 2010 @ 17:07:43

    A, m-am calmat. Nuuu, postul e bun, aia de discuta prostii ma enerveaza. Ca vorba ta, cred ca suntem o tara de hiper fericiti in cazul asta 😀

    Reply

  6. body
    Sep 13, 2010 @ 14:03:16

    inainte pe timpul lui nea nicu se citea mult ptr ca nu erau alte activitati…acum slab de tot…

    Reply

Leave a Reply

