Who the fuck is Pidjin?!


Nu scriu pentru Pidjin. Nici nu ni s-a facut vreodata cunostinta asa cum trebuie…Nu-l vreau presedinte. Nu-l votez. Nu stiu cine l-a ales si l-a instaurat la politia blogurilor pe acest Pidjin. Poate ca ar trebui cercetat mai atent cine e, cu ce se ocupa si-n general ce spune trecutul lui despre el. Multe, cred.

Deci azi l-am abolit pe Pidjin. M-am saturat de zambetul lui cretinoid care-mi spune ca am scazut. Ca l-am dezamagit. Ca nu se astepta de la mine la asa ceva. Asa ca draga Pidjin du-te….invartindu-te! Nu scriu blogul asta sa placa poporului ca sa nu spun sa placa “la popor”. Asa ca le multumesc celor care m-au invatat sa scriu comentarii destepte la blogurile de “top 10” si sa le semnez cu adresa mea de blog  sau sa ma bag sa comentez pe la forumuri etc etc  Dar nu am sa fac asta.

Citesc cateva bloguri care-mi plac si-mi ies in cale. Si daca le semnez, le dau “anonima”, de la mine. In rest, scriu din cand in cand, despre carti pe care le-am citit si lucrurile care mi-au atras atentia in ele. Cam atat. Si daca pentru asta  doar 1% dintre bloggeri voteaza cu mine, ma doare la basca fiindca stiu ca va fi acel 1% care face diferenta. Dar sa ajung sa fiu terorozata sa fiu votata, propusa, aleasa sa ajung nu stiu unde…imi ajunge viata reala pentru asta, nu-mi mai trebuie si virtualul. Sa fim sanatosi!

3 Comments (+add yours?)

  1. Vania
    Aug 19, 2010 @ 16:23:19

    Din auzite, ştiu de Pidjin, dar n-am aflat niciodată exact cu ce se ocupă. Însă, dacă invită pe forumuri, înseamnă că atentează la timpul nostru preţios!…

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Aug 19, 2010 @ 16:34:50

    Vania, daca nici macar tu nu ai avut onoarea personal??? Eu eram convinsa ca pe tine te-a invitat la masa de cateva ori 🙂

    Reply

  3. Iulian
    Aug 19, 2010 @ 16:47:22

    Fredo şi Pidjin sunt doi porumbei albi care vor să te omoare pe tine şi pe oricine altcineva de pe Pământ. Misiunea lor sfântă este aceea de a aduce sfârşitul lumii noastre. Acestea sunt cronicile “Porumbeii Evil” şi încercarea lor de a îneca toate formele de viaţă într-o mare de sânge gros.

    Sursa: http://www.pidjin.net/

    :o)

    Reply

Leave a Reply

