O cronica scrisa de Vania. Oldies but goldies


http://ivanuska.wordpress.com/2009/04/22/recomandari-5/

Asta-i o cronica scrisa de Vania pe vremea cand nu stiam ca e Vania 🙂 , nu stiam de bloguri si habar n-aveam ce calatorie faina urmeaza sa inceapa. Pur si simplu scrisesem o carte ca sa-mi umplu  o vara in care nimeni nu parea sa aiba nevoie de serviciile firmei mele. Romaneste spus, stateam pe tusa!  Sper sa va placa. Si cronica. Si cartea…

5 Comments (+add yours?)

  1. Vania
    Aug 15, 2010 @ 09:36:32

    Cronica-mi pare modestă, dar apreciez statul pe tuşă, că-i de cele mai multe ori cu folos…

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Aug 15, 2010 @ 09:51:29

    Inainte sa apuc sa vad cine semneaza am citit “cronica imi pare modesta” si era cat pe-aci sa ma ambalez :))) …

    Reply

  3. Ada Pavel
    Aug 15, 2010 @ 10:00:19

    Nu te ambala, că după ce că e cald, ambalaj mai trebuie! 😆

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Aug 15, 2010 @ 10:39:10

      Ada, asta cam asa e…nu m/am ambalat…eram doar pe cale sa…dar apoi m-am lasat pagubasa…

      Reply

  4. Trackback: Zborul – II « Ioan Usca

Leave a Reply

