Urasc “super”!


Super asta ne-a luat in primire, total. De cate ori ne anunta cineva ceva la care nu stim ce sa spunem, spunem “super”. Cu cat golulul din capul nostru e mai mare, cu atat si “super”-ul e mai intens…Super asta de unde vine el? De la superior, probabil.Dar cel mai probabil l-am importat din filemele americane cu bget mare si coeficent redus. Dar la drept vorbind ma intereseaza mai mult unde se duce si cand, decat de unde vine…Cum a fost concediul? Super. Invat sa canta la tuba. Super! M-am indragostit de seful meu care-i insurat si cu trei copii…Super! Au reduceri la Cora. Super! A cazut guvernul. Super! Totul e super…Mai exista si”‘super!” spus la misto cu tonul ca sunt profund, vezi mata, cinic adicatelea -inteligent. Am picat bacul. Suuuper! De cele mai multe ori in asemenea cazuri vocala u e lungita…semn al ironiei :)))

 Daca am scoate “Super” si “du-te-n…” noi romanii am ramane tacuti. Am putea parea chiar meditativi. Tot ar fi ceva, macar am parea…cateodata aparentele inseala…dar asa, nu e niciun dubiu, suntem…super!

16 Comments (+add yours?)

  1. adakiss
    Jul 30, 2010 @ 08:26:29

    😀 da, am mai folosit și eu „super”. Dar citind, îmi dau seama că e… super-nașpa 😆
    Glumesc. O să îl scot pe „super„ la plimbare, bilet dus. Să se liniștească.
    ”Du-te-n…” și ”băga-mi-aș…” banii la bancă. Și multe de genul.

    Reply

    • ivona codruta georgescu
      Jul 30, 2010 @ 09:02:25

      Bine ai revenit! Ai absentat o vreme din virtual…dar iti motivez acum absentele…

      Reply

  2. Vania
    Jul 30, 2010 @ 11:05:27

    E super postarea!

    Reply

  3. testoasadeserviciu
    Jul 30, 2010 @ 11:15:15

    Vania, :))) ca de obicei, ai un umor aparte…asa e, e super postarea :)))

    Reply

  4. adakiss
    Jul 30, 2010 @ 12:11:58

    am absentat? deci nu e adevărat. am citit tot la tine și la alții, am semnat comentarii. Mulțumesc că mă motivezi :*

    Reply

  5. adakiss
    Jul 30, 2010 @ 12:57:39

    posibil să fi fost o nepotrivire de program. atât.

    Reply

  6. cristiangheorghe
    Jul 30, 2010 @ 18:12:01

    Varianta letală: ”sooper”

    Reply

  7. Alina Popescu
    Jul 30, 2010 @ 21:22:23

    Ei uite pe super nu prea l-am imbratisat. Din motive obiective – la mine e totul cool sau mai nou foarte tare 🙂 O gramada de tampanii ne ies pe gura zilnic si ai mare dreptate, ne-ar fi mai bine fara ele… macar aparent mai bine!

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jul 30, 2010 @ 21:28:32

      Clisee verbale care ar fi inofensive daca n-ar trada cliseele menale. Lumea are impresia ca trebuie sa fii batran pentru a fi senil…eu cred ca poti fi senil si la 20 daca nu-ti mai pui in functiune micile celule cenusii…

      Reply

  8. Zorin Diaconescu
    Jul 31, 2010 @ 03:20:49

    vorbim cum gândim; mai sunt multe de făcut… când începem?

    Reply

  9. costela
    Aug 01, 2010 @ 14:58:04

    mai nou se aude sooper

    Reply

Leave a Reply

