typo-ce ne facem, fetelor…


Am terminat un liceu de mate-fiz (pe vremea aia nu era mate-info era mate fiz !) in timpul comunistilor. Nici vorva de calculatoare, laptopuri etc  Masinilie de scris erau inregistrate la securitate, astfel incat orice denunt sa poata fi semnalat din timp. Asa ca am deprins tardiv datul in taste, mult dupa datul in carti si-n cafea. N-am facut niciun curs de dactilo,  sunt auto-dactilo. Mai mult auto… Ceea ce inseamna ca bat repejor, cu doua maini si aproape sase degete si cu foarte multe greseli. Indiferent ce scriu, e plin de greseli de tastare. Asa zisele TYPO. Notiune pe care o detest. Nu spun ca am dreptate, dar o detest. In primul rand pentru ca e de sorginte englezeasca si nu sunt foarte fericita cu englezismele si-n al doilea rand fiindca mi se pare ca daca doi oameni se inteleg, e bine. Daca in loc de un “a” apare un “e” dar cel caruia i te adresezi te intelege e cat se poate de bine. Sau cel putin eu asa cred. Dar sunt si cetateni si cetatene care trec prin viata ca sa vaneze greseli. Acesti vanatori de greseli abia asteapta sa busesti o litera ca sa strige Typo! typo! Asa ca daca vreti sa scapati de ei, sa-i impliniti si sa le rotunjiti buna parere despre ei, trimite-ti-i la mine. Promit sa ii fericesc cu litere mancate, gresite, inversate, vocale sarite si alte asemenea delicateturi. Lasati-i pe typo-isti  sa vina la mine

6 Comments (+add yours?)

  1. Vania
    Jul 10, 2010 @ 20:29:27

    Cum am mamă nemţoaică, bat cu arătătoarele doar, însă fac rar greşeli. Evident, mai fac şi din alea…

    Reply

  2. Iulian
    Jul 10, 2010 @ 20:42:53

    Nu ma ridic eu la rangul de typo hunter dar cred ca le cam vad…

    Reply

  3. adakiss
    Jul 11, 2010 @ 12:02:27

    nu auzisem de typo 😀 , dar nici n-am dat de vânători din aștia.

    Reply

  4. testoasadeserviciu
    Jul 11, 2010 @ 13:20:19

    Iulian, le vezi si nu prea, dupa cum stim :)))

    Reply

  5. testoasadeserviciu
    Jul 11, 2010 @ 13:20:54

    Ada, bravo tie, sunt oameni care in general nu vad padurea de copaci, asa cum zicea si Zorin…

    Reply

  6. Iulian
    Jul 12, 2010 @ 14:34:36

    Adevarat zis. Si de aceea ma calific la calitatea de om normal si nu de obsedat ;o)

    Reply

Leave a Reply

