iata un fan “cu sange rece”


Astazi am primit in cutia postala de pe Facebook urmatorul mesaj care m-a facut fericita.  Pur si simplu, am simtit asa ca mi se schimba starea cu totul. Motiv pentru care am sa-i multumesc  Gabrielei de mii de ori. Sper sa ajung sa o si cunosc. Sa mai zica cineva ceva de Facebook 🙂

Citez:

Gabriela Milodin July 5 at 1:01pm
Buna Ivona.

Ti-am cumparat ieri cartea – Sange rece si albastru – si am fost pur si simplu absorbita. Am citit-o intr-o zi. – A fost o consecinta a faptului ca am vazut inregistrarea de la Art Cultura.
Felicitari si tot sufletul pentru initiativa de a scrie si de a da mai departe din bogatia si caldura ta.

Mult spor si succes pe mai departe. Te sustin cu toata inima.
Abia astept sa citesc si “Hotii de timp”.

Mi-ar placea sa ne cunoastem intr-o zi.

Cu caldura,
Gabriela

Sper sa nu se supere pe mine Gabriela, dar pur si simplu simteam ca explodez de bucurie asa ca a trebuit sa va spun! Asa ca intre prieteni 🙂
M-am bucurat fiindca mi-a cumparat cartea in urma interviului, deci ceva din ce am spus a convins-0, m-a bucurat ca a luat Cu sange rece si albastru care e cartea mea de debut si pe care o iubesc…ca de, intaiul nascut 🙂 inatiul crescut …si m-am bucurat fiindca m-am bucurat!
http://www.tritonic.ro/isbn-Cu_sange_rece_si_albastru-978-973-733-242-4.htm
http://www.rfi.ro/dezbateri/art_cultura/Ecourile-romanului-Hotii-de-timp.html
10 Comments (+add yours?)

  1. adakiss
    Jul 05, 2010 @ 17:04:05

    păi stai puțin…. că tu știi că eu citesc așa cu plăcere și că… mna, nu-mi ia doar o zi, că mă pierd cu poveștile mele despre dragoni… Dar…
    Cred că nu mă pricep la cuvinte, ci la fapte. Și… sper doar că știi că eu citesc, cu multă plăcere.

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Jul 05, 2010 @ 17:11:40

    Adakiss, tu te pricepi foarte bine la cuvinte, nu mai spune si nu e nicio graba fiecre om citeste in ritmul in care ii pica lui bine…eu doar m-am bucurat ca aceasta carte si-a gasit calea catre un om. Sau omul catre ea. lectura placuta!

    Reply

  3. adakiss
    Jul 05, 2010 @ 17:13:00

    Mersi!
    Acum realizez ce incoerentă am fost! 😀

    Reply

  4. testoasadeserviciu
    Jul 05, 2010 @ 17:14:30

    Nu-i problema, ca pricep! Cred 🙂

    Reply

  5. Iulian
    Jul 06, 2010 @ 08:16:14

    Citind post-ul acesta nu mai am cuvinte. Adica nu pot spune in cuvinte cat ma bucur. Pentru ca pe langa ceea ce mi se intampla mie, aud ca foarte buni prieteni au momente de fericire maxima. Meritate desigur. Bravo Ivona!

    Reply

  6. testoasadeserviciu
    Jul 06, 2010 @ 08:48:13

    Iulian, mersi! Si eu m-am bucurat foarte atre. Este interesant cum s-a creat asa un val de bucurie 🙂 plecand de la o carte…

    Reply

  7. Vania
    Jul 06, 2010 @ 09:25:17

    Recunosc că mi-a luat mai multe zile lectura volumului amintit, dar e faină cartea, am şi recomandat-o pe undeva.

    Reply

  8. testoasadeserviciu
    Jul 06, 2010 @ 09:57:36

    Vania, asa e si mi-a prins foarte bine recomandarea ta! M-a uns pe suflet! Pe vremea aceea nu aveam nici blog, nici FB eram doar cazuta din cer…n-ai idee ce bine mi-a facut! Dintre ‘straini”,tu cu Oana m-ati sustinut cel mai mult motiv pentru care amandoi aveti un loc aparte in inima mea 🙂

    Reply

  9. Gabriela Milodin
    Jul 21, 2010 @ 19:27:59

    Iata ca a poposit si cititorul “cu sange rece” sau mai degraba albastru aici, in blogosfera 🙂
    Sigur, o mare mangaiere sa gasesc atata finete si caldura sufleteasca in cuvintele cernute in carte cu atata iscusinta. Imi era cumva dor sa fiu atat, dar atat de captiva in lumea unei carti – mai ales cand autoarea este chiar o contemporana (ce bucurie!).
    E frumos sa te uiti la venele tale si sa vezi ca sangele iti este chiar albastru, si cu atat mai frumos sa poti inveseli ziua unui om – asa cum aceasta carte a reusit cu mine, cu mirarea “oare mai exista un om pe lumea aceasta care gandeste la fel? Dar hai sa vedem ce se intampla mai departe”. Si asa am terminat cartea intr-o zi. Si am zis in sinea mea: “cred ca sunt milioane de oameni pe Pamantul acesta mare care inca spera ca iubirea ii va elibera. Doamne, fa-i sa nu renunte niciodata la acest gand.”
    Cred ca e o carte cu un dar deosebit, ca o forta nevazuta ce te invaluie, ce indraznesc sa spun ca are chiar puterea “sa miste muntii din loc”.
    Am recomandat-o printre cunoscuti si sunt sigura ca intr-o zi o sa o vedem premiata, asa cum se cuvine. Ganduri bune si astept cu nerabdare sa citesc viitoarele romane. Multumesc mult, draga Ivona, pentru marea bucurie de a te citi si nu numai.

    Reply

Leave a Reply

