cuvantul care penetreaza -off the record 26


Tot ce fiinteaza de mai putin de 35 ani umbla pe strada cu niste fire atarnind din urechi, asta daca nu cumva vorbeste la telefon…. Prin firele acelea curge muzica. O sa imi spuneti si ce-i cu asta, ca muzica e buna iti relaxeaza creierul. E foarte adevarat dar inainte de asta a fost “cuvantul” iar versurile actioneaza direct in subconstient, de acolo de unde ne luam noi comenzile. Si atunci niste versuri haioase, de genul “Guess Who”-“Nu ne-am nascut in locul potrivit” cu timpul te fac sa vrei fie sa-ti tai venele fie sa emigrezi. Ori venele si depresia sunt mai la indemina decat emigrarea…Si mie imi place Guess Who si eu le stiu versurile pe dinafara si va spun, ca daca aud ceva la prima ora a diminetii, cant fragmentul ala in cap toata ziua. Indiferent daca imi place sau nu. Noaptea, ma pot culca cu o melodie in cap si dimineata sa ma trezesc tot cu ea. Unde credeti ca se duce? In perna?  Parerea mea este ca ar trebui sa fim mai atenti cu acele cuvinte pe care le lasam sa patrunda in noi. Fie ca e vorba de muzica, stiri, emisiuni, talk -showuri sau altceva. Fiindca ele lucreaza. Dar cel mai tare, lucreaza cele din muzica. Pentru ca se stie, muzica o repeti ad infinitum, asa ca si versurile au ocazia sa se fixeze bine! Tuturor pustanilor care vor sa dea cu rosii in mine le stau la dispozitie dar mai pe seara ca acum ma duc la munci…pentru ca nu, nu, nu ne-am nascut in locul potrivit! Ca daca ne-am fi nascut, am fi stat acasa sa scriem romane…Elementary, my dear Watson!

7 Comments (+add yours?)

  1. Zorin Diaconescu
    Jun 21, 2010 @ 08:03:28

    You’re right, Mr. Holmes! Mărturisesc că n-am înţeles niciodată cum te relaxezi când ceva de fapt îţi bubuie în urechi, n-am înţeles nici de ce poţi învăţa mai bine pe muzică dar am înţeles că asta e, în anii mei de predat engleza la liceu singurele întrebări pe care le-am primit au fost cum se traduce nu ştiu care text al nu ştiu cărei melodii. Eu am introdus muzica în sala de clasă ca să-i motivez şi am ajuns ţinta colegilor care îmi reproşau că fac discotecă la ora de engleză. Elementary, isn’t it?

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    Jun 21, 2010 @ 13:07:54

    Zorin, poate ca exista pe undeva niste copii care vorbesc engleza pentru ca tu ai avut ideea sa bagi muzica la ora de engleza si atunci ce mai conteaza….

    Reply

  3. Cony
    Jun 21, 2010 @ 16:26:35

    Ai dreptate, dar trebuie sa invatam sa traim cu tot ce ne inconjoara, chiar daca nu intelegem sau ne adaptam mai greu. O zi super !

    Reply

  4. Cristi
    Jun 21, 2010 @ 16:53:14

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

    Reply

  5. Alina Popescu
    Jun 21, 2010 @ 20:13:09

    Ei, muzica asta si versurile ei! Incredibil cum ni se pare ca ceva ne binedispune ca apoi sa ne prindem ca nu ne face tocmai bine. Imi place la nebunie melodia despre care vorbesti. O ascult cu mare placere si, da, ii stiu si eu versurile. Pe de alta parte, stiu bine ca locul nu are nicio legatura. Am crezut mereu in eternul patria ubi bene, asa ca locul il schimbi cand ai chef si mergi unde ti-e bine. Iar daca nu-l schimbi, inseamna ca ai motive bune 🙂 Poate de-aia nu ma deprima, dar cati iau lucrurile asa?

    Apropo de engleza, daca nu ar fi fost Cartoon Network, muzica de pe VH1 si MTV, vocabularul meu ar fi fost mult limitat pana la o varsta destul de inaintata 🙂 Profesorii altfel au avut mereu de suferit pentru ca erau altfel, fara sa ii pese cuiva de rezultate. That’s a fact…

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 22, 2010 @ 07:37:52

      Alina, sa stii ca subconstientul nu tine cont de constient, de filozofia noastra personala. El doar absoarbe. Se spune ca nici macar de gluma nu stie si daca ai obiceiul sa spui des “ce prost sunt” “ce prost sunt” subconstinetul o ia asta ca pe o comanda si iti serveste fapte de viata care sa demonstreze ca asa e, esti prost! 🙂 Amuzant, nu? Daca esti in cauza, este evident mai putin amuzant…Cat despre engleza, da , asa e cum spui si baiatul meu cel mare s-a inchinat la regele Cartoon Network care la inceput era numai in english asa ca stiu ce spui…Cat despre profesorii altfel, ca si oamenii altfel, au de dat mereu socoteala multimii :))) celor “asemenea” dar asta face parte din “program”….

      Reply

Leave a Reply

