off the record 24


Oare am putea trai fara librarii? Cartea sa se vanda numai online…nu merg asa departe sa spun sa fie pe suport electronic, ci sa fie 3D, pe hartie, tiparita,  dar vanduta numai online? Nu v-ar parea rau dupa plimbarea aceea printr-un maldar de carti in care ai senzatia de v-ati-ascunselea, cand stii ca in fiecare teanc se poate ascunde cartea vietii tale, aia care-ti deschide definitiv orizontul si te face sa vezi enorm si sa simti monstruos? Scria cineva de curand pe FB despre librariile de cartier si ca e pacat ca dispar. Asa e. Librariile de cartier iti ies in cale, in drumul spre parc sau spre paine. In librariile de cartier isi taraie mamele copiii sa le cumpere jucarii. Dar apoi cresc si nu mai vor jucarii, dar raman cu acea senzatie ca libraria e ceva “bun”, ceva cu “jucarii” si dintr-odata se face miscarea de pe transfer pe carte. Eu mi-am carat, chinuit, stresat, copiii prin librarii. Stateau linga mine si ma asteptau leganindu-se de pe-un picior pe altul, sa-mi aleg cartea. Asa le-am antrenat rabdarea 🙂 si tot asa s-au obisnuit ca libraria are o putere magica. O transforma pe mama cea agitata, nervoasa si usor nebuna, intr-o persoana calma si pacifista. Imi place si mersul spre librarie si alesul cartii, si drumul spre casa si postarea mot in varful patului.  Mesajul catre copiii mei a fost clar. Asa ca eu nu ma pling ca tanara generatie nu citeste…Mi s-ar parea sec sa dau doar click si sa-mi vina cartea 🙂 Ar fi ca o cafea fara ritualul fiertului apei, infuzarii, depunerii zatului etc

4 Comments (+add yours?)

  1. Ema
    Jun 18, 2010 @ 11:53:35

    La Pitesti rar mai gasesti librarii in cartiere. Si de acolo nu prea poti cumpara carti, ci pixuri, caiete si documente tipizate. Avem insa si cateva locuri in care ai de unde alege. Probabil ca la fel sa intampla peste tot in orasele mai mici.

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 18, 2010 @ 13:00:49

      Ema, bine ca macar sunt cateva librarii! Si daca stai sa te gandesti, Pitestiul nici nu e un prasa asa mic…

      Reply

  2. adakiss
    Jun 18, 2010 @ 14:33:13

    la mine în oraș sunt doar 3 librării (sau 4), dar una singură are cărți mai interesante, adică în afara celor cerute de profesori la școală. Chiar azi am fost la librărie și, deși nu am cumpărat nimic pentru mine, a fost plăcut, liniște. Îmi place mirosul cărților noi…

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 18, 2010 @ 14:42:34

      Da da si mie imi place mult mirosul cartilor noi, mai ales cand e hartie buna, care miroase intr-un fel anume…lemnos…e placut sa stai intr-o librarie, e cumva ca la biserica, chiar daca nu asculti slujba, doar sa intri si te simti mai bine…

      Reply

Leave a Reply

