off the record 21 -scriitorul ion iliescu, ha ha ha


Astazi am auzit un banc bun: scriitorul Ion Iliescu. Adevarul e ca inca imi rasouna in urechi fragemntul liric “voi cei care ati intinat idealurile comuniste” Scriitorul Ion Iliescu scria pe la Universitate prin 90 impreuna cu poetii intunericului, chemati din Valea Jiului. Lui barbate-miu ii era frica sa se arate ca era slab, inalt, chel si cu ochelari, figura clasica de student, numai bun sa i se aplice o poezie in metru iambic, cand la cap cand la coaie. Am uitat deja ce proza faina scrie musiu Iliescu? Chiar am uitat? Au trecut numai 20 de ani , nu 200. Mi-l amintesc pe Ion Ratiu, zambind si facand cu mana unor mineri care venisera sa faca praf tipografia lui din sediul PNTCD. Au trecut doar 20 de ani de atunci. Scriitorul Ion Ilescu? Sa se ia de mana cu scriitoarea Laura Andresan si cu alti mari scriitori ai acestei tari si sa se duca….Ce rusine mi-e. Mi-e rusine ca sunt acasa la mine in loc sa-i dau o rosie direct intre ochi acestui tataie care ar merita judecat si condamnat nu publicat.  Mi-e rusine ca avem memoria asa de scurta!

5 Comments (+add yours?)

  1. simona
    Jun 11, 2010 @ 05:32:25

    Eu am mai dat şi mâna cu el!!! După mineriade!!! Dar eram la o un mare vernisaj al academiei de artă, cu toţi profesorii de faţă şi televiziunea română filma. Iliescu s-a îndreptat spre noi, eram trei fete şi ne-a întins mâna… Îl uram din tot sufletul, dar n-am avut curajul când eram filmată şi rectorul se uita la mine… lol… Mi-e ruşine ce lasă sînt… A făcut conversaţie cu noi… am zâmbit chiar…

    Reply

  2. adakiss
    Jun 11, 2010 @ 05:34:34

    20 de ani este peste certificatul meu de naștere…
    Dar eu îl știu pe Iliescu drept politician, sau ceva asemănător. Chiar era nevoie de el prin cărți?
    App, este introdus în cărțile de istorie de clasa a opta, la „România azi”…

    Reply

  3. testoasadeserviciu
    Jun 11, 2010 @ 07:28:08

    Simona, asta e..a fost un moment in care s-a dat o lupta intre cine erai ci ce erai…nu inseamna nimic, a fost doar un moment menit sa ramana ca subiect de meditatie…oricum, omul are o capacitate absolut unica de a eluda constiinta 🙂

    Reply

  4. Andy
    Jun 17, 2010 @ 00:09:58

    Pot asemana acest post cu pasiunea doctorilor, avocatilor, managerilor englezi pentru rugby – de unde atata ura generalizata si directionata pe Iliescu? cu siguranta nu din cartile discutate pe acest blog…

    campaniile de mazilire au functionat prea bine in Romania – Ceausescu a fost 100% rau, Nastase cel mai mare hot al tarii…

    inca o data confirmarea ca maturitatea nu se gaseste in carti… va conjur, doamnelor, reflectati mai mult la ce auziti la altii si la ce cititi…

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 17, 2010 @ 04:24:50

      Andy, esti liber sa ai ce parere vrei tu si eu nu am sa te cataloghez drept lipsit de maturitate…poate tocmai datorita acestor carti care ma fac sa inteleg ca fiecare are dreptul sa nu fie de acord cu tine…si daca tot e un blog despre carti de ce nu ai avut si tu o parere referitor la una din ele…sa auzim de bine!

      Reply

Leave a Reply

