off the record 20-Supararea cand imi vine…


Trei prietene foarte bune m-au anuntat ca nu pot veni la Bookfest. Diverse motive. N-am idee de ce m-am intristat asa de tare. Eu nu-s un om festivist, nu prea fac chefuri mari de ziua mea, nu imi place tambalaul legat de sarbatori, zile de sfinti si alte alea. Sunt mai degraba, de scorbura. Soarece de biblioteca, tipic. Dar am cativa prieteni la care tin. Prieteni care ma suna sa ma intrebe ca pe Pitia diverse treburi legate de viitorul lor, ca din cand in cand mai am intuitii si sa imi povesteasca dramele lor existentiale. Ca orice soarece de biblioteca, am macar un citat pregatit, o vorba buna, ceva acolo care chiar daca nu rezolva problema, macar o ameteste , suficient cat sa se doarma noaptea…De ce oare nu ar putea intelege ele ca pentru mine treaba asta legata de carti, e importanta. Ce o fi asa de greu de inteles ca daca ai o prietena care isi petrece singura luna de concediu scriind carti, an de an, o face fiindca pentru ea treaba asta e importanta. Poate la fel de importanta ca cearta ta cu barbatul sau culoarea maroniu verzuie a rahatelului bebelusului tau. Discutii care insumate, la diverse ore din zi si din noapte, depasesc cu mult toata durata Bookfestului…Imi dau seama ca sunt chiar caraghioasa cu supararea mea si ca peste 10 secunde nu va mai ramane nimic din ea, dar acum chiar am simti nevoia sa scriu asta.

Pentru mine cartile mele si scrisul meu si ceea ce incerc sa inteleg, sa gandesc, sa deslusesc din lumea asta, sunt foarte importante. Si cred ca intr-un mod simplist dar eficient am sa incep sa-mi regandesc lumea si sa-mi reasez prieteniile in functie de asta. Ca daca nu imi poti fi alaturi cand mi-e bine,  ce rost are….

7 Comments (+add yours?)

  1. adakiss
    Jun 10, 2010 @ 04:19:50

    Dacă îți sunt alături când ți-e rău, poate te mai gândești o dată.

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 10, 2010 @ 06:03:53

      Adakiss, eu am prieteni foarte “vechi” si treburi de genul asta s-au mai intamplat, asa ca nu e niciun pericol…parerea mea este ca in general e bine sa nu astepti nimic de la oameni ca sa nu ai dezamagiri doar ca am momente…

      Reply

  2. testoasadeserviciu
    Jun 10, 2010 @ 16:11:42

    Adakiss, da mi-a trecut naduful! Dar tot nu inteleg anumite lucruri…mersi mult de grija 🙂 poate totusi ajungi sambata…chiar mi-ar face placere!

    Reply

    • adakiss
      Jun 10, 2010 @ 17:03:03

      nup…sâmbătă e ziua cea mai lungă și Oana se gândește la sănătatea mea să nu mă țină toată ziua acolo. :((

      Reply

  3. testoasadeserviciu
    Jun 10, 2010 @ 18:41:40

    Ei na! Da ce esti bebelus? 🙂

    Reply

  4. adakiss
    Jun 10, 2010 @ 18:54:30

    Păi nu știu. Ceartă-te cu ea 😀 . Cred că e greu și pentru ea să mă ia și pe mine din Curtea de Argeș și să meargă până la București… Acum nu știu, dar asta am vorbit cu ea.

    Reply

Leave a Reply

