off the record no 16


Pe cat de mult imi plac cartile, pe atat de putin imi place sa le primesc cadou. Alesul cartii pentru mine e ca preparatul cafelei. Un ritual al anticiparii unei placeri ce va sa vina. Ca sa nu spun, ca in ciuda faptului ca-mi cumpar singura cartile si ca stau cu orele pina le aleg, din considerente de bani  dar mai ales de loc de depozitare, tot ma trezesc cateodata , destul de rar ce-i drept, ca am luat ceva aiurea. Care e relatia aia unica dintre un om si cartea lui? sa fie ca cea dintre cal si calaret? Habar n-am. De un lucru insa sunt sigura. Nu orice carte e pentru orice om la orice moment. Si mai am cateodata sentimentul ciudat ca de fapt, ne aleg cartile pe noi. Nici acum nu inteleg de ce am cumparat Bard T. Spalding -Vetile Maestrilor. Ciudat carte, voi scrie despre ea, dar nu am. Cert e ca n-aveam nici in clin nici in manceac cu esoterismul, paranormalul si alte zone conexe. Dar cartea aceea si-a fcaut drum spre mine si mi-a deschis realmente, un nou univers. Cartea aceea a fost cantecul de lebada al cititului meu de romane. Ce formulare aiurea abia am facut…in fine! Ce vroiam sa spun este ca de la Spaldin incoace, am trecut de la citit patru-cinci romane pe saptamna la unul pe luna. Restul e filozofie 🙂 Gata! Ca incep sa bat apa-n piua. Dar sunt curioasa sa stiu daca voua va place sa primiti carti sau preferati sa vi le luati singuri…

8 Comments (+add yours?)

  1. Oana
    Jun 02, 2010 @ 17:47:32

    Vezi, asta am zis si eu pe facebook inainte de-a apuca sa citesc ce-ai scris tu. Pai asa se face. E ca la tutun, cum sa primesti tigari? Mi se pare o prostie. Cum te nimereste la numar de grudon, nicotina, etc. Asa e si la carti.

    Reply

  2. adakiss
    Jun 02, 2010 @ 19:37:13

    Păi să primesc, dar le dau celorlalți lista: „vreau asta,si aia…” 😆
    De cumpărat… mi-am făcut inima rea zilele trecute când am intrat în librarie și n-aveam bani să cumpăr nimic:((

    Reply

    • testoasadeserviciu
      Jun 02, 2010 @ 20:06:37

      Adakiss, lasa ca nu se termina cartile asa repede din librarie, am vrea noi 🙂 o sa le gasesti si data viitoare…de curiozitate, ce ti-ai fi luat?

      Reply

      • adakiss
        Jun 03, 2010 @ 11:46:01

        Cred că „Lună plină” și „A doua lună plină”(Kelley Armstrong), sau „Conspirația” și „Fortăreața digitală” de Dan Brown. Cam astea mi-au furat ochii. Dar nu știu dacă m-aș fi putut decide… 😀

  3. Trackback: „Avem o țară bogată…” « Adakiss's Blog
    • testoasadeserviciu
      Jun 02, 2010 @ 20:08:43

      Adakiss, nimic, niciodata, in niciun timp si in nicio tara nu a fost doar bun sau rau. Plus cafiecre iti va vorbi despre “comunism” prin prisma perceptiei sale. Grea intrebare…

      Reply

  4. Trackback: Mda, dacă am promis… « Adakiss's Blog

Leave a Reply

