off the record no 11


 Poza aceasta a fost facuta de o prietena din Cluj, Corina Torsin. Pe care am rugat-o sa se pozeze ea cu o carte de-a mea, citind-o, fiindca spuneam eu ca nu e placere mai mare ca scriitor, decat sa vezi pe cineva ca-ti citeste cartile. Corina a reusit ceva chiar mai haios. A vazut cartea mea in masina cuiva si a scos repede telefonul si a pozat-o. Ii era teama ca o prinde proprietarul masinii si o ia la intrebari. Ca in definitiv nu-i place nimanui sa i se pozeze asa aiurea, cearealele. Sau cartile. Corina mi-a atras atentia ca felul in care arata cartea demonstreaza ca e citita sau sau in curs de citire. Treaba asta m-a facut foarte fericita! In imaginea reflectata se vede sacoul Corinei. Pe care o iubesc! Eu le iubesc pe toate femeile pe care le cheama Corina fiindca pe sora-mea o cheama Corina 🙂 Si o iubesc! Dar ca sa revin, as vrea ca fiecare cititor al unui autor in viata sa se pozeze cu o carte de-a omului si sa o posteze. Ar fi o compensatie pentru piata anemica de carte…Am sti si noi de ce scriem. Ca sa vedem ca se pozeaza oamenii cu cartea noastra! 🙂 Inca o data, mersi Corina! Dar tot astept inca poza aceea cu tine si cartea mea…Am rabdare .

8 Comments (+add yours?)

  1. Magykhurin
    May 25, 2010 @ 18:57:15

    Sper ca intr-o zi sa pot si eu sa ma mandresc cu asa ceva!
    Felicitari doamna Ivona!

    Reply

  2. testoasadeserviciu
    May 25, 2010 @ 19:35:32

    Magykhurin, multumesc de felicitari! Si Ivona e suficient…Ma bucur ca ma citesti si intri pe blog dar mai ales ma bucur ca ai comentarii…

    Reply

  3. adakiss
    May 26, 2010 @ 19:00:14

    Păi fac și eu poză! Sigur!
    Dar când/dacă (visez și eu) o să am și eu cum mă mândri, se cere poză înapoi 🙂 !

    Reply

  4. testoasadeserviciu
    May 26, 2010 @ 19:38:31

    Adakiss, go for it! Fa poza, eu o postez si originalul iti ramane tie 🙂 si il si semnez 🙂

    Reply

  5. adakiss
    May 26, 2010 @ 19:43:26

    Așa… super!! Facem, facem! Nu în seara asta …

    Reply

  6. testoasadeserviciu
    May 26, 2010 @ 19:51:49

    Pai nu in seara asta…asteptam o seara cu luna plina, sa cada lumina bine 🙂 Noapte buna!

    Reply

  7. adakiss
    May 27, 2010 @ 17:08:54

    O… A fost azi-nonapte lună plină. Vezi că știam eu că trebuia aseară 🙂 . Așteptăm următoarea lună plină.

    Reply

  8. testoasadeserviciu
    May 27, 2010 @ 20:10:56

    Adakiss, asta e, asteptam!

    Reply

Leave a Reply

